news-details

آوردن کی روش و تاج برای شکستن شاخ آمریکا و کم کردن روی انگلیس!

اگر چند ماه پیش به کسی می گفتی قرار است تاج رئیس فدراسیون فوتبال بشود به عقل و شعور فوتبالی و اجتماعیت شک می کرد بخصوص اینکه روزنامه نگار ورزشی هم باشی اما اینجا همه چیز امکان پذیر هست اینقدر امکان پذیر که برای مثال مادر اینترنت و اپلیکیشن ها را فیلتر می کند و پسر در یک کشور غربی و طی یک دوره دانش بنیان فیلتر شکن تولید می کند و می فروشد. یا اینکه در اینجا تو می توانی دشمن غرب و آمریکا و تمام مظاهر اروپا باشی اما تمام بچه هایت در همانجا زندگی کنند، دخترت رقاص و مدل باشد، آن یکی پسرت خواننده پاپ و آن یکی پسرت برای گرفتن اقامت در آلمان در اتاق تمام مقامات و رفقای پدر پر نفوذ و یقه بسته اش را از جا بکند و از زندگی در کشوری که پدر و مادر انقلابی اش ساخته اند اوقش( عوقش- عوغش- اوغش) بگیرد!


اما در هر حال به کوری چشم خیلی ها تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد هر چند تا همین دیروز تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و مسئولین ضد فساد به خونش تشنه بودند و مدام وعده زندان و مجازات و گیوتین و پرداخت جریمه های سنگین توسط تاج می شدند اما فرمان از جایی رسید که لطفا دهان هایتان را ببندید و ببخشید عذر میخوام خفه، چون اراده همایونی فعلا بر این تعلق گرفته که تاج رئیس فدراسیون فوتبال بشود، حالا اگر چند پرونده باز و بسته هم داشته باشد و بخاطر قرار داد با ویلموتس چند ساختمان هم به خاک فنا داده باشد ملالی نیست بجز شکستن شاخ آمریکا و کم کردن روی انگلیس!

در این مملکت شما می توانید با دزدیدن چند گردو مستقیم و سریع روانه زندان بشوید یا یک کارفرمای کار آفرین باشید و ادارات ضد کار و مبارزه با کار فرمایان اینقدر برایت مشکل ایجاد کنند تا گورت را کم کنی و تتمه سرمایه و روح زخمی ات را ببری آن طرف آب و آنجا سرمایه گذاری کنی اما در عین حال میتوانی کلی پول بدزدی و وام چند هزار میلیاردری بگیری و پس ندی، و ول بچرخی!

من مطمئنم یک گروه دلواپس که دلواپسی هایشان ملت را حقیر و فقیر و خودشان را فرعون های زمان کرده اند به این جمع بندی رسیده اند که در جام جهانی پیش رو، برای شکستن شاخ آمریکا و کم کردن روی انگلیس به رئیس فدراسیونی همچون تاج احتیاج داریم و به یک سرمربی همچون کارلوس کی روش! خب مردم بخاطر قرار داد با ویلموتس و اتفاقات تلخ بعد از آن و شائبه فساد مالی تاج ناراحت و دل چرکین هستند؟ خب باشند به درک! از نظر اینها مردم فقط همانهایی هستند که با اتوبوس و ساندیس از دیوار سفارت عربستان بالا می روند و یا کنسرت موسیقی به هم می زنند و سینما ها را بخاطر اکران فیلم هایی که خوششان نمی‌آید تنبیه می کنند، همانهایی که معمولا دانشجو هستند حتی اگر ۷۰ و چه بسا ۸۰ ساله هم باشند!

اسکوچیچ را بد اخراج کردیم و رسم میهمان نوازی و جوانمردی و اخلاق اسلامی را بجا نیاوردیم؟ کارلوس کی روش را آوردیم که اینهمه به قول خودتان( نه قول ما) به زمین و زمان توهین کرد و طاقچه بالا گذاشت و مجلس انقلابی و مسئولین  رده بالا و پایین و متوسط به همراه مجریان صدا و سیما تصمیم گرفتند کله پاچه اش کنند؟ باشد! حدیث داریم که "هدف وسیله را توجیه می کند"  و هدف شکستن شاخ آمریکا و کم کردن روی انگلیس است! من‌ نمیدانم ماکیاولی کیست اما گویا بنا بر بعضی از روایات این حدیث از این فیلسوف بد نام ایتالیایی نقل شده که علاوه بر جمله بالا می فرمایند: برای رسیدن به هدفت می توانی از روی جنازه همه رد بشوی حتی پدر و مادر و برادرت......

به اشتراک گذاری این مطلب!