news-details

سردار آجورلو، غفوری را مثل خطیبی می‌دید!

‌ فراموش نکرده‌ایم سردار آجرلو زمانی‌که مدیرعامل باشگاه پاس تهران بود چه حمایت‌هایی از رسول خطیبی بازیکن جوان و سر به هوای آن روزهای فوتبال ایران از خود نشان می‌داد و اجازه نمی‌داد برخی عذر او را از باشگاهی که منتسب به نیروی انتظامی بود، بخواهند.
 در آن مقطع خیلی‌ها معتقد بودند که خطیبی جوان و پرحاشیه باید از تیمی چون پاس تهران جدا شود، اما یادمان نرفته که سردار آجورلو به شدت از این بازیکن جوان حمایت و او را در پاس تهران حفظ کرد که در ادامه به تیم ملی هم رسید و همگان دیدیم این سرمایه فوتبالی تا سطوح مربیگری نیز پیش رفت و اکنون نیز بدون حاشیه در کشور زندگی می‌کند و در وطن مانده است.

در خصوص مسائل حاشیه‌ای به‌وجود آمده برای وریا غفوری، انتظار می‌رفت سردار آجرلو همچنان از بازیکن خودش حمایت کند و اگر هم خطایی از او سر زده با او مدارا کند و او را بر سر راه بیاورد و نه اینکه با او برخورد قهری و حذفی از خود نشان دهد.

واقعاً این برخورد و این رفتار از سردار آجرلویی که گفته می‌شود حتی شایستگی ریاست فدراسیون فوتبال را نیز دارد! بعید بود و توقع می‌رود او در این خصوص از خود خویشتن‌داری نشان دهد.

برای یک مدیر حرفه‌ای همه بازیکنان باید یکسان باشند و نگاه یکسانی به آنها داشته باشد و میان آنها تفاوت و تمایز قائل نباشد اما به نظر می‌رسد که فشارهای جانبی و بیرونی به سردار آجرلو باعث شده او از بازیکن محبوب استقلال، حمایتی از خود نشان ندهد که این موضوع با خصوصیات ذاتی و مدیریتی آجورلو سازگار نیست!

او از همین حالا باید در استقلال نشان دهد از استقلال کامل برای مدیریت و تصمیم‌گیری برخوردار است و تحت تأثیر برخی گروه‌ها یا جناح‌های بیرونی قرار نمی‌گیرد!

پس از اینکه هواداران نیز در حمایت از غفوری تجمعاتی داشتند، فرصت بود که سردار آجرلو در تصمیمات خود تجدیدنظری نشان دهد و با عقد قراردادی قوی هم دل هواداران را به‌دست آورد و هم به زعم خود جلوی ورود وریا به حواشی غیرفوتبالی را محدود کند. این کار از دست سردار آجرلو ساخته بود و هست و او می‌تواند و باید اراده کند تا از همین حالا حواشی استقلال را کنترل کند و آبی‌پوشان پس از قهرمانی در فصل گذشته این‌بار به قله‌های موفقیت در آسیا بیندیشند و بدون حاشیه پیش بتازند.

به اشتراک گذاری این مطلب!