news-details

رشید به نصف جهان می رود!

شاید به ذهن رشید مظاهری گلر مغضوب آبی ها هم خطور نمی کرد که در تیم استقلال با حواشی های فراوان دست و پنجه نرم کند و نیمکت تیم ملی و استقلال را از دست بدهد اما در هر حال تراژدی تلخ برای گلر مغضوب آبی‌ها اتفاق افتاده است.
رشید در ابتدای فصل شکایت تراکتورها را به جان خرید و گلر اول استقلالی ها شد اما انتقاد از محمود فکری سرمربی سابق تیم آبی ها سبب شد تا  نیمکت نشین شود. 

با روی کار آمدن فرهاد مجیدی، آقا رشید بر سر مسائل مالی با باشگاه وارد حاشیه و دعوا شد و از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امتناع ورزید. سرمربی استقلال چندین مرتبه با رشید صحبت کرد تا استقلال را همراهی کند اما گلر بهبهانی آبی پوشان روی فرهاد را زمین انداخت و بهمین دلیل مظاهری در ۸ بازی متوالی استقلال در لیست ۲۰ نفره تیم جای نگرفت و تنها جایی که رشید در ترکیب قرار می گیرد در تمرینات تیم استقلال است! 
در حقیقت آقا رشید بدترین دوران عمر فوتبال حرفه ای خود را سپری می کند. حذف از تیم ملی یک طرف، در ترکیب  ثابت قرار نگرفتن تیم استقلال هم غصه بزرگی برای وی شده است . 
گلر سابق ذوب آهنی ها با کلین شیت های خود اسم و آوازه ی برای خود دست و پا کرد و حتی ذخیره علیرضا بیرانوند در تیم ملی هم شد اما با یک تغییر و جابجایی می خواست ابرو را درست کند که به ناگاه چشمش را هم کور کرد! 
ملودرام حضور آقا رشید در استقلال برایش آنچنان طی می شود که از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر می رسد او در نیم فصل به نصف جهان و سپاهان نزدیک می شود.
مظاهری ، خاطرات خوشی با ذوب آهن در اصفهان دارد. این انتقال پر سر و صدا در شرایطی محقق می شود که دو طرف بر سر مبلغ قرار داد کنار بیایند. حالا در چک و چونه قرار داد کدامیک بر یکدیگر فائق می شوند معلوم نیست. اگر رشید خان در سپاهان شاگرد نویدکیا شود با روحیه دو چندان کار حفاظت از دروازه طلایی پوشان را انجام خواهد داد. سپاهان با کريستف کنت ، روزهای خوبی را سپری نمی کند. حضور مظاهری در سپاهان جمع ذوبی های سابق را جمع می کند .بازیکنانی نظیر محمدرضا حسینی، خلعتبری، دانیال اسماعیلی فر، نژاد مهدی، گئورگی و لیسانی از روحیات یکدیگر  خوب باخبرند.

به اشتراک گذاری این مطلب!