news-details

کلاه کشاد بر سر فوتبال ایران با خادم جعلی و تاج قلابی!

پس از این که عزیزی خادم در اسفند ماه سال 99 رئیس فدراسیون فوتبال شد، امیدها برای احیای فوتبال مریض بسیار زیاد شد و همه عزیزی خادم را ناجی فوتبال می پنداشتند اما دریغ از آن که کسی حرف های نامزد محبوب آن دوره یعنی علی کریمی را گوش کند که با قاطعیت هرچه تمام تر روز مهندس را به مهندس آن انتخاباتِ مهندسی شده تبریک گفت و موقع خروج از محل انتخابات، گفت خدا به داد این فوتبال برسد.


چندی بعد عزیزی خادم دچار حواشی بسیار زیادی شد و عملا در راس برخی اتهامات قرار گرفت. از جریانات خوبان عالم گرفته تا هیئت همراه و عکاس و فیلمبردار که به حساب ملت شریف ایران در حال خوشگذرانی و تفریح در سفرهای خارج از کشور بودند و فقط از خود عزیزی خادم عکس و فیلم تهیه می کردند.
پس از این که عزیزی خادم از منصب ریاست کنار گذاشته شد، حسن کامرانی فر و میرشاد ماجدی امور را بدست گرفتند و تا حد توان از پتانسیل خود و سخت افزارهایی که در دست داشتند استفاده کردند و جسم فوتبال تیرباران شده فوتبال کشور را سرپا نگه داشتند و لنگ لنگان تا انتخابات جنجالی اخیر رساندند.

انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال نماد بارزی از دست های پشت پرده بود و حتی در یک برنامه زنده مجتبی جباری هافبک اسبق استقلال و تیم ملی بصراحت گفت که تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد و بیان کرد که آرای انتخاباتی از قبل مشخص است.
انتخابات برگزار شد و مهدی تاج که سابقه تلف کردن چندین میلیارد از سرمایه مملکت و بیت المال را در کارنامه دارد، با اکثریت آرا و با 51 رای بر صندلی ریاست تکیه زد. 


حالا می بینیم کسی که خود را خادم فوتبال می دانست با فوتبال ایران چه کرد. کسی که می خواست فوتبال مریض را نجات دهد درگیر حواشی بسیار بدی شد که خودش هم حتی فکرش را نمی کرد.
تاجی که قرار بود بر سر فوتبال گذاشته شود اما بیشتر تبدیل به کلاهی به گشادی یک ایران شد و بر سر فوتبال رفت.

تاریخ در حال تکرار شدن است و همان کلاه که ظاهری شبیه تاج دارد، برسر فوتبال گذاشته شده است و هر آن باید مثل بمب ساعتی منتظر انفجار و عواقب آن باشیم.
جالب اینجاست که مهدی تاج در مجمع انتخاباتی و در سخنرانی پس از پیروزی گفت: گذشته را فراموش کرده ام و فقط به اینده نگاه می کنم!
اقای تاج باید این را هم در خاطر داشته باشید که شما فراموش کردید. ملت ایران و تاریخ هرگز فراموش نخواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!