news-details

گوسفند قربانی تاج، بزودی معرفی می شود!

به گفته برخی منابع آگاه، در فدراسیون فوتبال خبری از محاکمه مسببان اصلی فاجعه ویلموتس نیست.

اختصاصی نود پرس

شما تا به حال دیده اید در ایران یک وزیر، وکیل و یا مسئول و مدیری اشتباه کند و بعد بیاید با یک عذر خواهی و استعفا حداقل دل  مردم و آسیب دیدگان را شاد کند؟ خودکشی و هاراگیری که جای خودش را دارد اما مسئولین ما حتی اگر ویرانه هایشان به اندازه ۴ برابر بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی هم باشد نه تنها استعفا نمی دهند بلکه طلبکار هم خواهند شد!
در ماجرای فاجعه ملی قرارداد ویلموتس به نود پرس خبر رسید که اتاق فکر آقایان در صدد پیدا کردن یک گوسفند قربانی به جای مقصر اصلی این افتضاح مدیریتی خود هستند و حتی در مورد آن به گزینه نهایی نیز رسیده اند!
این فرد بخت برگشته و گوسفند قربانی کسی نیست بجز یکی از کارمندان درجه ۲ و ۳ فدراسیون فوتبال که بزودی سیبل و آماج حملات سپر رسانه ای آقایان خواهد شد!
سپر بلا به زودی معرفی خواهد شد منتظر باشید! بیخود در انتظار محاکمه عالیجنابان نباشید.

تکلمه
انصافا خیلی بی انصافی است که همه کاسه کوزه ها را سر تاج و دوستانش بشکنیم و نقش پررنگ  دیگران و به خصوص آقایان بالادستی را نادیده بگیریم و از آنها  چشم پوشی کنیم.
 قطعات اتاق فکر همه  این آقایان به این نتیجه رسیده‌اند که باید با معرفی گوسفند قربانی و سپر بلا، خود را تبرئه کنند چرا که آنها حالا حالا ها با میزهای این مملکت کار دارند و از این نردبان باید بالاتر بروند!

به اشتراک گذاری این مطلب!