news-details

امتناع ستاره با تعصب از گرفتن مدال!

لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر دیشب پس از باخت مقابل سویا و کسب مقام نائب قهرمانی لیگ اروپا, از پرفتن مدال دومی رقابت ها امتناع کرد.

به گزارش " نود پرس " دیشب و در فینال لیگ اروپا اینترمیلان خیلی خوب و طوفانی شروع کرد و با پنالتی که لوکاکو گرفت این تیم با نتیجه یک بر صفر از اسطوره و سلطان بلامنازع لیگ اروپا جلو افتاد اما در دقایق پایانی نیمه دوم ،این بازیکن بلژیکی با اشتباه وحشتناکی که مرتکب شد، باعث شد اینترمیلان این فینال را به سویا ببازد و  این تیم آندلسی برای ششمین بار قهرمان لیگ اروپا شود.
در این مسابقه لوکاکو به اشتباه روی  ضربه قیچی برگردان دیگو کارلوس اثر گذاشت و همین توپ وارد دروازه  تیم‌ اینتر شد و این تیم با همین اشتباه فاحش شکست خورد.

 


 نکته جالب اینکه لوکاکو  در اولین فصل حضورش در اینترمیلان آمار فوق العاده ای  از خود به جا گذاشته و با  ۳۴ گل زده، به آمار درخشان رونالدو برزیلی رسیده اما  در مراسم دیشب به قدری ناراحت بود که حتی از  گرفتن مدال نایب قهرمانی نیز امتناع کرد!
آمار فوق‌العاده لوکاکو در این فصل تنها با آمار رونالدو برزیلی برابری می‌کند و هنوز هیچ بازیکنی نتوانسته به آمار درخشان این دو بازیکن در اینترمیلان دست یابد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!