news-details

دومین شب در زندان به جرم رشوه و ضرب و شتم پلیس، توسط کاپیتان!

کاپیتان منچستر یونایتد به دلیل ضرب و شتم پلیس دومین شب متوالی در زندان بود.

به گزارش "نود پرس" هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد دیشب، برای دومین شب متوالی در زندان های یونان اقامت کرد ! جرم او ضرب و شتم پلیس و پیشنهاد رشوه به نیروهای پلیس است .


ماجرا از آنجا آغاز شد که پنجشنبه شب و در اولین ساعت بامداد جمعه، هری به همراه چند تن از هم تیمی هایش در یکی از بارهای گرانقیمت جزیره میکونوس یونان در حال استراحت و خوش گذرانی بود که تعدادی از هواداران منچسترسیتی از راه رسیدند و شعارهایی بر علیه او و تیم رقیب شان منچستر یونایتد سر دادند و حتی به هری توهین هم کردند که این مسئله‌  به مذاق کاپیتان یونایتدها خوش نیامد و به همراه دوستانش با این هواداران درگیر شد!
 کار حتی به کتک کاری نیز کشیده شد و او چند تن از هواداران اوباش را که در میان آنها چند دختر جوان نیز دیده می شدند، کتک زد!  در اینجا بود که پلیس یونان وارد عمل شد و سعی داشت دختران جوان را از زیر مشت و  لگد کاپیتان یونایتدها بیرون بیاورد اما زور مگوایر زیاد بود و سرانجام  ۵ مامور پلیس توانستند آنها را از هم جدا کنند .


بعد از این درگیری هری حتی با پلیس یونان هم درگیر شد و مأموران با توسل به زور او را به داخل ایستگاه پلیس بردند .
حالا ظرف امروز و فردا کاپیتان منچستر یونایتد باید در دادگاه از خود دفاع کند. قوانین یونان بر خلاف انگلیس  در این جور موارد بسیار سختگیرانه است .
باشگاه منچستر یونایتد نیز طی  بیانیه‌ای اعلام کرد نگران و پیگیر وضعیت کاپیتان تیم خود است.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!