news-details

گل آل کثیر از نگاه AFC ، بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در هفته گذشته شد  

گل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان قطر، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین گل مسابقات روز پنجشنبه، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری نود پرس، روز گذشته (پنجشنبه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چند بازی برگزار شد که پس از برگزاری این بازی‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی بهترین گل، بهترین سیو (نجات) و بهترین فرصت گلزنی کرد.

در این میان گل عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس برابر الریان قطر به عنوان بهترین گل مسابقات روز پنجشنبه انتخاب شد. در این بازی که با پیروزی ۴ بر ۲ تیم پرسپولیس به پایان رسید، آل کثیر موفق شد گل چهارم نماینده کشورمان را به ثمر برساند.

بهترین سیو نیز متعلق به دروازه‌بان تیم گوای هند در بازی برابر الوحده بود که کنفدراسیون فوتبال از آن تحت عنوان "لحظه جادویی" نام برده است. در این صحنه دروازه بان گوا موفق شد با واکنشی زیبا بازیکن تیم الوحده را در گلزنی ناکام بگذارد.

بهترین فرصت گلزنی از نظر AFC در بازی‌های روز گذشته هم در دیدار النصر با السد نصیب حمدالله، ستاره الجزایری النصر شد، اما این بازیکن نتوانست از این فرصت بهره ببرد و دروازه حریف قطری را باز کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!