news-details

پرسپولیس و کاپیتان فقیدی که برایش هیچ ارزشی نداشت!
 

اختصاصی نود پرس 

به گزارش پایگاه خبری نود پرس، پرسپولیس دقایقی پیش در پنجمین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا در برابر الوحده امارات تن به شکست یک بر صفر داد. تا اینجای کار خیلی اشکال ندارد و یک شکست نمی تواند کارنامه و بازیهای درخشان سرخپوشان را خدشه دار کند اما یک  اتفاق یا بهتر بگوییم عدم وقوع یک اتفاق خیلی تو ذوقمان زد و به احتمال زیاد خیلی ها را هم ناراحت کرد؛ بی توجهی محض به کاپیتان فقید پرسپولیس!

حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس و ملقب به سیم خاردار، دیروز دار فانی را وداع گفت. در این جور مواقع این باشگاهها هستند که علاوه بر اعلام خبر، مراتب تسلیت و همدردی خود را با هواداران و خانواده بازیکن فقید اعلام می کنند اما جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس بعد از یک خواب طولانی مدت و بعد از استقلال و افراد مختلف درگذشت اولین کاپیتان تاریخش را تسلیت گفت!

در بازی با الوحده نیز به رسم معمول در فوتبال، بازیکنان پرسپولیس نه از بازوبند مشکی استفاده کردند و نه از نوار مشکی بر روی بازو! این بی محلی به درگذشت اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس، بد جوری تو ذوق ما و بسیاری از فوتبالدوستان زد حتی از نوع استقلالی اش! فقط امیدواریم نگویند روی هر دو آستین پیراهن بازیکنان نوار مشکی بود که این نوار مشکی ها از ابتدای بازیها جزئی از پیراهن پرسپولیس در این مسابقات بود حتی در پیراهن دوم این تیم! 
در هر حال از قدیم گفته اند حرمت امامزاده با متولی آن است و تازه گفته اند که این شتر زبانمان لال جلوی در خونه همه می نشیند!

به اشتراک گذاری این مطلب!