news-details

گلزنی علیپور - جشن بزرگ ماریتیمو

فرار سبز و قرمز از سقوط؛

موتور گلزنی علی علیپور در هفته های پایانی لیگ برتر پرتغال روشن شده است و این گل ها می رود منجر به بقای این تیم پرتغالی در لیگ برتر این کشور شود.

به گزارش نود پرس، از ساعاتی پیش و در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال بوآویستا در خانه ی خود میزبان ماریتیمو بود. امیر عابدزاده و علی علیپور دو بازیکن ایرانی ترکیب ماریتیمو بودند. تلاش دو تیم در جریان بازی تنها منجر به ثمر رسیدن یک گل شد که زننده این گل علی علیپور مهاجم ماریتیمو بود. او که تا هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی در این مسابقات نشده بود با باز کردن دروازه بوآویستا دومین گل خود را به ثمر رساند. علی علیپور در هفته بیست و ششم برای ماریتیمو و در جدال با فارنسه گلزنی کرده بود که در این بازی هم تیمش به برد یک بر صفر رسید و سه امتیاز شیرین و حیاتی به دست آورد. هفته پیشین و در جدال با ریوآوه هم علی علیپور سازنده تک گل تیمش در این مسابقه بود که توسط جوئل به ثمر رسید. 

 

 

با پیروزی ماریتیمو در برابر بوآویستا این تیم 30 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. ماریتیمو پیش از این در رده شانزدهم جدول قرار داشت و اگر در این رده باقی می ماند برای بقاء در لیگ برتر پرتغال باید در بازی پلی آف حاضر می شد اما اکنون با صعود به رده چهاردهم جدول از خطر سقوط نجات پیدا کرده است. در لیگ برتر پرتغال تیم های هفدهم و هجدهم به دسته ی پایین تر سقوط می کند و تیم شانزدهم هم در بازی پلی آف حاضر می شود. 

 

 

 

 

 

 

علی علیپور با نمایش خوبی که در هفته های پایانی لیگ برتر پرتغال داشته، نگاه ها را نسبت به خود در فوتبال پرتغال تغییر داده. حالا همه از او به عنوان یکی از مهره های کلیدی و تاثیر گذار ماریتیمو یاد می کنند و او می تواند با این گل ها به حضور خود در فوتبال پرتغال ادامه دهد به خصوص که یک فصل دیگر با ماریتیمو قرارداد دارد. امیر عابدزاده هم در این بازی یکی از بازیکنان کلیدی ماریتیمو بود و در این بازی هم کلین شیت کرد. بوآویستا که در خانه بازی می کرد بعد از گل علی علیپور برای جبران گل خورده دست به بازی هجومی زد اما مدافعان و هم چنین امیر عابدزاده هوشیار نشان دادند و در نهایت ماریتیمو در این بازی یک بر صفر برنده شد.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!