news-details

مایلی کهن از احمدی نژاد وام خواست نه مربیگری تیم ملی!

کیست که نداند محمد مایلی کهن در ابتدا یکی از حامیان سرسخت ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد بود. او در مصاحبه های مختلف که آرشیو آن در چند روزنامه و خبرگزاری موجود است، به صراحت از احمدی نژاد حمایت کرد.

به گزارش " نود پرس " ، با روی کار آمدن احمدی نژاد،  همانطور که انتظار می رفت ویترین نیمکت تیم ملی هم عوض شد و ظاهری ایرانی به خود گرفت درست همانند ظاهر خود احمدی نژاد  که حتی تیپ و قیافه کابینه اش هم شبیه خودش بود، ساده، بی آرایش و نه چندان حساس و وسواسی به ظاهر و لباس و تیپ و قیافه!
تا سالهای سال بسیاری از یاران و حامیان و مریدان احمدی نژاد  بر همان تیپ و قیافه و مسلک باقی ماندند اما خود مراد  بعد از ۸ سال با بوتاکس از ساختمان پاستور بیرون آمد و در بعد اعتقادی هم به قول آن دسته از تند روها و حامیان سرسخت سابقش ،جریان انحرافی !!

 اما زمانی که محمد مایلی کهن روی نیمکت تیم ملی نشست، آیا او  دستمزد حمایت از احمدی‌نژاد را گرفت و  با دستور مستقیم او  سرمربی تیم ملی شد  همانطور که دیروز ویلموتس با دستور مستقیم بعضی ها سرمربی شد؟
یکی از دوستان و یاران نزدیک مایلی کهن اما داستان را این گونه تعریف می کند : در نمایشگاه مطبوعات  و آن دیدار احمدی نژاد با مایلی کهن، همگان داستان سفارش احمدی نژاد برای مربیگری مایلی کهن در تیم ملی را درست کردند، اما آنروز و در آن دیدار واقعاً اتفاق دیگری افتاد.
 در آن ملاقات مایلی کهن برای کمک به یک روستایی نابینا که خانه اش ویران شده بود درخواست کمک کرد که بعد از چندین ماه پیگیری، بنیاد مسکن تنها ۵ میلیون تومان وام داد  که اصلاً کفاف بازسازی آن خانه ویران شده را نمیداد. آقای مایلی کهن به همراه دوستانش هزینه های تعمیر و مرمت این خانه را فراهم کردند هرچند عمر خود آن روستایی کفاف نداد و از دنیا رفت و همسر و فرزندانش از آن خانه نو و بازسازی شده لذت بردند !
نگارنده یادش هست که یک بار هم مایلی کهن قبل از حضور بر روی نیمکت تیم ملی، به  دیدار احمدی نژاد رفت و بعد  از آن ملاقات  حرفها و شایعه هایی زیادی ساخت و پرداخته شد.
هرچه بود نیمکت تیم ملی اینبار  خیلی به محمد مایلی‌کهن وفا نکرد و بعد از مدت کوتاهی او مجبور به استعفا شد و دوست سابقش محمد دادکان که  ابتدا سرسختانه با این استعفا مخالفت می‌کرد، خیلی زود به تلویزیون رفت و حرفهای دیگری زد و داستان این مربی گری نافرجام، پر از حاشیه و پر سر و صدا اینگونه به پایان رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!