news-details

مربی چلسی: گل طارمی شانسی بود!

توماس توخل سرمربی تیم پاری سن ژرمن چلسی گل زیبای مهدی طارمی در دقیقه ۹۳ به تیمش را شانسی خواند!

" اختصاصی نود پرس "

دیشب و در چارچوب مسابقه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو توانست با گل زیبای دقیقه ۹۳ مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دهد اما به واسطه شکست دو بر صفر در دیدار رفت، از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

 در همین ارتباط توخل بعد از بازی به خبرنگاران گفت: ما پذیرفته بودیم آنچه که ما احتیاج داریم یک جنگ بسیار سخت و رودررو با تیم پورتو است. شاید در تلویزیون نمی شد به راحتی و خیلی خوب این مسئله را دید اما از کنارهای زمین کاملا مشخص بود که این  یک مسابقه بسیار سریع و دشوار است. خط تهاجمی پورتو کاملاً شناور و تهاجمی بود. آنها به‌طور مرتب و مدام موقعیت‌های خود را تغییر می می دادند و  پشت سر هم حمله می‌کردند و کارهای تهاجمی متفاوتی انجام می دادند و ما مجبور بودیم که با بسیاری از حرکت های آنها خودمان را وفق بدهیم. هر دقیقه از مسابقه که می گذشت ما این کار را بهتر و بهتر انجام دادیم.

توخل  در ادامه ضمن تاکید بر سخت بودن این مسابقه گفت: ما خوب دفاع کردیم و شایسته یک پیروزی بدون گل خورده و کیلین شیت بودیم. شانسهای بهتری داشتیم هر چند زیاد نبودند اما ما بهتر بودیم و می توانستیم بدون اینکه گل بخوریم از زمین مسابقه بیرون بیاییم. در مجموع ما شایسته پیروزی  بودیم و  ۱۸۰ دقیقه بسیار سخت را پشت سر گذراندیم.


سرمربی چلسی در مورد گل دیرهنگام و زیبای مهدی طارمی هم گفت: بخشی از آمادگی یک تیم این است که اجازه ندهید تیم حریف کار کند و تاکتیک هایش را اجرا کند و ما امشب این کار را انجام دادیم تا اینکه آن شوت و ضربه شانسی و موقعیت شانسی در دقیقه آخر به دست آمد! ما هیچ شانسی و موقعیتی به آنها نداده بودیم گل آنها کاملا شانسی بود!

به اشتراک گذاری این مطلب!