news-details

کشف حشیش به نام نیمار!

چهار و نیم کیلو حشیش در ایتالیا با نام مستعار 'نیمار' کشف و ضبط شد.

اختصاصی نود پرس

 

پلیس ایتالیا موفق به دستگیری شخصی شد که قاچاق مواد مخدر را با نام مهاجم پاری سن ژرمن انجام می داد.

این خبر دیروز در ایتالیا منتشر شد  که طی آن پلیس در شهر زولا پردوسا ، در استان بولونیا ، حداکثر چهار و نیم کیلوگرم حشیش را ضبط کرده است ، اگرچه این جالبترین چیز نبوده است. بیشتر این بسته ها با نام نیمار جونیور ، فوتبالیست پاری سن ژرمن مهر شده است که البته هیچ ارتباطی با او ندارد.

متأسفانه دنیای فوتبال با انواع دیگری از مشاغل مرتبط بوده است که مربوط به آن نیست . خیلی ها به نام بازیکنان کارهایی می کنند که آنها آنرا دوست ندارند و نمی خواهند. مواد مخدر یکی از آنها باشد.

این بسته ها با برند "Neymar" توزیع می شد و در خانه یک جوان ۲۸ ساله با اصالت مولداوی که خودش توسط ماموران امنیتی بازداشت شد ، کشف و توقیف شد. 

 این اولین بار نیست که بسته های حشیش با مارک "نیمار" پیدا می شود. چندین مورد نیز در ماه مارس کشف و ضبط شد.

مارک های دیگری به نام فوتبالیست ها نامگذاری شده اند. پرونده نیمار تنها مورد ثبت نشده است زیرا بسته های دیگری که مهر سایر فوتبالیست ها را نشان می داد، مانند لئو مسی و دیگو آرماندو مارادونا ، قبلا کشف و ضبط شده است.

 چند روز پیش پلیس نیویورک نیز حداکثر ۵۰ کیلو کوکائین را که نام مستعار کریستیانو رونالدو بر روی آن حک شده بود ، کشف و ضبط کرد و این فوتبالیست نیز دخل و تصرفی  در انجام آن نداشت. در همین ارتباط ، مقامات دو قاچاقچی را دستگیر و یک سلاح و ۲۰۰ هزار دلار پول نقد را توقیف کردند.

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!