news-details

فیلم سینمایی شهرک با ساعد سهیلی کلید خورد

فیلم سینمایی شهرک به کارگردانی علی حضرتی با حضور بازیگران مطرحی مانندساعد سهیلی و شاهرخ فروتنیان به همراه هنرمندان دیگر کلید خورد.

فیلم سینمایی شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی پس از اخذ پروانه ساخت در مرحله فیلمبرداری قرار گرفت.

علی حضرتی که پیش از این کارگردانی فیلم سازهای ناکوک را بر عهده داشت در فیلم جدید خود با بازیگران مطرح عرصه هنر همکاری می کند.

بازیگران فیلم سینمایی شهرک

ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی نقشهای اصلی فیلم شهرک را بر عهده دارند. شاهرخ فروتنیان، کاظم سیاحی و رویا جاویدنیا بازیگران دیگر این فیلم می باشند.

 

علی حضرتی فعالیت هنری خود را به عنوان مدیر ویژه نامه هنری تماشاخانه آغاز کرد و سپس تهیه کنندگی تئاتر را بر عهده گرفت. او پس از مدتی به سراغ تهیه کنندگی سینما رفته و فیلم های سینمایی خداحافظی طولانی، نیمرخ ها و اردک لی را تهیه کرد.

علی حضرتی کار کاگردانی را با ساخت فیلم کوتاهی به نام ساعت ساز آغاز کرد و سازهای ناکوک عنوان اولین فیلم سینمایی بلند او است که در سال گذشته به صورت آنلاین اکران شد.

ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که با فیلم گشت ارشاد مشهور شد در سالهای اخیر فیلم های موفقی را در کارنامه هنری خود تجربه کرده است. اتاق تاریک، ماهورا، گشت ارشاد 1،2،3، 50 کیلو آلبالو، چند متر مکعب عشق،چارچنگولی و متروپل نام برخی از فیلمهایی است که ساعد سهیلی در آنها حضور داشته است.

مهتاب ثروتی یکی از بازیگران جوان و با استعدادکشورمان است که در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است. این بازیگر فعالیت حرفه ای خود ر ا با سریال کیمیا آغاز کرده و سریال در جستجوی آرامش و پرستاران از دیگر مجموعه های تلویزیونی او می باشد. فیلم سینمایی پاستاریونی مشهورترین فیلم مهتاب ثروتی  است.

به اشتراک گذاری این مطلب!