news-details

چکی جان؛ از خیانت به همسر، خرج مبالغ هنگفت برای روسپی ها تا پشیمانی! 

اختصاصی نود پرس 

در ۷ آوریل( چهارشنبه ۱۸ فروردین) ، این بازیگر و متخصص ورزش های رزمی ۶۷ ساله می شود ، زندگی پر از پیروزی و افراط و تفریط که خودش در خاطراتش بازگو کرده است: از مبالغ هنگفتی که برای روسپی ها ، قمار و وسایل لوکس خرج می کرد تا خیانت های زیادی که همسرش تحمل کرد!

جکی چان ، مبارز ، بازیگر ، کمدین ، ​​خواننده و تاجر هنرهای رزمی ، از زندگی فقیرانه در کودکی به یکی از شناخته شده ترین بازیگران در جهان تبدیل شد. والدینش سعی کردند او را به پزشکی که در زایمان حضور داشت بفروشند زیرا ظاهراً آنها منابع کافی برای حمایت از او را نداشتند.

  چان کنگ سانگ در ۷ آوریل ۱۹۵۴ در یک خانواده ضعیف در هنگ کنگ متولد شد. برای شکوفایی، والدینش تصمیم گرفتند برای کار به استرالیا بروند ، جکی کوچولو را در مدرسه اپرای پکن رها کردند ، جایی که خیلی زود با استعداد بسیار زیاد درخشید.


هنگامی که چان فقط هفت سال داشت ، برای اولین بار روی صحنه رفت و پس از یادگیری تئاتر ، رقص ، آواز و آکروبات ، علاقه خود را به هنرهای رزمی کشف کرد. او در سن هشت سالگی اولین فیلم خود را بازی کرد و در ۱۸ سالگی در حال بازی در فیلم های خود بود. همه اینها بعد از کار به عنوان بدلکار برای بروس لی و معاشقه با سینمای اروتیک در فیلم All in the Family ، فیلمی که در آن او فقط با وجود شایعاتی که در اینترنت پخش می شود ، فقط برهنه ظاهر می شود.


در دهه ۱۹۸۰  چان سعی کرد جهشی از هنگ کنگ به ایالات متحده داشته باشد و پس از چندین شکست تجاری ، در دهه ۱۹۹۰ با عناوینی مانند "ساعت شلوغ" پیروز شد. اما موفقیت با ناامنی همراه بود. چان از ترس اینکه شهرت او کوتاه مدت باشد ، مبالغ هنگفتی را صرف فاحشه ها ، قمار و وسایل لوکس ، از جمله اتومبیل های ورزشی کرد و تحت تأثیر الکل رانندگی می کرد ، همانطور که خودش در خاطراتش گفته است.

"همه ما در آن دنیا فکر می کردیم که اگر مشکلی پیش بیاید ، دیگر هرگز نور روز را نمی بینیم. ما ذهنیت کوتاه مدت داشتیم ، این بدان معنی بود که تمام پول خود را بی پروا و بی پروا خرج می کردم. به یاد دارم که در آن سال ها پول زیادی با من همراه بود زیرا پس از زندگی در فقر ، پول نقد به من احساس امنیت کاذب می دهد ، "چان در بخشی از کتاب " هرگز بزرگ نشو " این مطالب را گفته است .


او در همان کتاب، رفتار وحشتناک و تحقیرآمیزی را که با همسرش جوآن لین ، بازیگر تایوانی ، که از سال ۱۹۸۲ با او ازدواج کرده است ، افشا می کند. "من پول را از او پنهان می کردم زیرا فکر کردم او یکی از جویندگان طلا است ! من اعتراف می کنم که پدر خوب یا شوهر خوبی نبوده ام ، اما حداقل فکر می کنم با گذشت زمان به سرانجام رسانده ام." 

در میان بسیاری از خیانت های او ، مشهورترین مورد مربوط به ملکه زیبایی و مجری سابق الین نگ یی لی بود. با اینهمه او از زندگی پر حاشیه لش در جوانی اظهار پشیمانی کرده و می گوید امیدوارم خدا مرا ببخشد.


چان تا به امروز در بیش از ۲۰۰ فیلم بازی کرده است. پس از موفقیت های بسیار هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان کارگردان صحنه های اکشن ، در سال های اخیر او می گوید حق انتخابش بیشتر شده است. "من می خواهم اطمینان حاصل کنم که هر ساله بینندگان می توانند همه جنبه های جکی چان را ببینند. من دوست دارم بینندگان مرا به عنوان بازیگری ببینند که می تواند فیلم های اکشن بسازد ، نه یک ستاره فیلم اکشن. من دوست ندارم تکرار بشوم."

با این حال در سال های اخیر او چندین فیلم با این مشخصات منتشر کرده است: از فیلم چینی Vanguard (2020) گرفته تا فیلم روسی The Mystery of the Dragon به همراه آرنولد شوارتزنگر (2019). 

 در حال حاضر چان چندین پروژه مشابه در مرحله پس از تولید دارد، با ارزش خالص حدود ۴۰۰ میلیون دلار !

به اشتراک گذاری این مطلب!