news-details

ادعای خانم مدل: من از فوتبالیست متاهل باردارم!

یک مدل ادعا می کند که یک فوتبالیست متاهل شاغل در لیگ برتر، او را باردار کرده است!

اختصاصی نود پرس

 

ژاکلین پینهیرو پس از روشن شدن این واقعیت مورد ادعای او ، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. ظاهراً این بازیکن در حین برگزاری عروسی خودش نیز برای او نامه عاشقانه نوشته است.

به نظر می رسد در لیگ فوتبال انگلیس بیش از سایر مسابقات، رسوایی های عاشقانه در  دستور کاری و برنامه بازیکنان باشد. موارد اندکی وجود دارد که بازیکن - ستاره ای در حال خیانت به شریک زندگی خود گرفتار بشود و مچش را بگیرند ، اگرچه در آخرین موردی که کشف شده ، در حال حاضر ، هیچ مدرک مستقیمی وجود ندارد، حتی یک اسم اما این داستان اگر سرانجام صحت داشته باشد ، به اندازه کافی مشکل ساز خواهد شد.

ژاکلین پینهیرو مدل برزیلی و یکی از اعضای ثابت جت ست میلان ،  مصاحبه ای انفجاری و جنجالی با روزنامه سان انگلیس انجام داده است و در آن اطمینان می دهد که یک فوتبالیست مشهور از لیگ برتر با او یک رابطه دو ساله داشته است و حتی او را باردار هم کرده است. این بازیکن در مراسم عروسی اش پیام هایی ارسال می کرد که عشق او را اعلام می کرد.

 
به گفته پینیرو ، که هنوز هویت فوتبالیست مشخص را فاش نكرده است ، "او تمام مدت ، حتی هنگام عروسی اش برایم نامه می نوشت. من همان شب از او جدا شدم زیرا او بیش از حد برای من بود. حتی برادرش نیز برای من‌پیامک فرستاد تا به من بگوید که او در طول مراسم بسیار عصبی بود زیرا به فکر من بود. او بعداً ، هنگامی که در هواپیما بود و به ماه عسل می رفت ، به من پیامک می داد. "

این مدل اظهار داشته است که این فوتبالیست به او قول "عشق ابدی" و "خرید آپارتمان اختصاصی " را داده است و ظاهراً  هفته قبل از ازدواجش ، به پینهیرو و یکی از دوستانش، هزینه یک هفته تعطیلات  در یک هتل پنج ستاره را پرداخت کرد. 
زن جوان با اشاره به عشق فوق العاده فوتبالیست به او گفت: "او به من اطمینان داد كه ازدواج برای او معنایی ندارد و می گفت من حتی نمی توانم بدون تو برای صرف شام ​​به رستوران بروم."

 
اما ظاهراً همه چیز یک شبه تغییر کرد وقتی پینهیرو به او گفت که از او باردار است. "من فکر نمی کردم که او بخواهد این کار را خیلی بد انجام دهد ، زیرا او کسی بود که همیشه از داشتن یک بچه صحبت می کرد." 

بر اساس ادعای خانم مدل گویا سرانجام بازیکن و او توافق کردند که اگر چه او حضور فیزیکی نخواهد داشت  اما برای نگهداری بچه کمک مالی کند.

 پینیرو می گوید هنگامی که از این  فوتبالیست باردار شد ، رفتارش هم متزلزل شد. "او رفتاری داشت که گویی من وجود ندارم."

ظاهراً در طول شش ماه بارداری  خانم مدل از طرف شخصی كه برای این فوتبالیست كار می كرد، تماس می گرفت و به وی تاکید می کرد كه اگر نام او مخفی بماند ، مبلغ مشخصی به او می دهد. پینهیرو که اکنون تصمیم گرفته قدم جلو بگذارد ، می گوید: "این مبلغ مسخره بود. من تصمیم گرفته ام وكیل استخدام كنم كه سعی كرده با او تماس بگیرد تا آزمایش پدری را انجام دهد." کاری که به گفته پنهیرو هنوز انجام نشده است ، زیرا او همیشه وی را دور می زند. زن جوان در ادامه گفت: "همه چیز او را تهدید می کند که زشت خواهد شد :" من به دادگاه رفته ام و وکلایم نامه ای به باشگاه شما ارسال کرده اند که طی آن همه چیز را به آنها اطلاع می دهد."

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!