news-details

نامه خیانتکار ایرانی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا! (+عکس)

" اختصاصی نود پرس "

برای اولین بار در نود پرس

یک بار چند سال پیش من در یک برنامه زنده  رادیویی از مجری برنامه و مسئولین صدا و سیما خواستم برنامه‌ای در مورد خیانتکاران به ایران بسازند! من  به آنها گفتم فقط در جبهه های جنگ ایران و عراق نبود که خیانتکاران ایرانی به ما خیانت نکردند، بلکه هنوز هم کسانی هستند که در قالب جاسوس آمریکا، انگلیس، روسیه و اسرائیل و یا جاسوس فیفا و اف‌سی به منافع ملی و ورزش و فوتبال ما لطمه می زنند!
 هرچند ما در داخل کشور انتقاداتی به سیاستمداران و مدیران ارشد کشور داریم و به شدت از آنها ناراحتیم  اما هیچ وقت این دلیل نمی شود که از منافع ملی خود صرف نظر کنیم .
از پیشنهاد مکرر من به صدا و سیما سالهای سال گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد و ما بارها و بارها شاهد خیانت بعضی از مدیران ورزش و فوتبال بودیم که اطلاعات محرمانه و لطمه زننده ورزش ما را به مقر فیفا و afc ارسال می‌کردند تا به ورزش ایران لطمه بزنند. برای مثال یکی از روسای فدراسیون ها که خودش را آدم خیلی معتقد و موجهی نشان می داد و چند پست مهم کشوری هم داشت، بعد از اینکه نتوانست در فدراسیون مورد نظر به کار خود ادامه بدهد، برای اینکه رقیب خود را حذف کند مرتب در رسانه های ایرانی سم پراکنی می کرد و به  مجامع آسیایی و جهانی اطلاعات می‌فرستاد!
 از این نمونه ها در فوتبال و ورزشی ایران زیاد بوده اند هرچند خود ما بارها و بارها به مدیران باشگاه ها، ورزش و فوتبال ایران تذکر دادیم که دست از این کارهای غیرقانونی ، ریاکارانه و ظاهر سازی برای  فیفا و سایر نهادهای بین المللی دست بردارند. این که کار آنها زشت و ناپسند و غیر اصولی است بحثی جداگانه است  اما اینکه ما بیاییم اطلاعاتمان را به این نهاد های آسیایی و بین‌المللی بدهیم تا ما را محروم کنند جیزی بجز یک خیانت بزرگ به ایران و منافع ملی نیست.
 جدیداً نامه‌ای از یک منبع موثق به  دستمان رسید که نشان می‌دهد یک ایرانی، اطلاعات مربوط به فوتبال ایران  و به طور خاص مالکیت یکسان باشگاههای تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی تبریز را به فیفا  ارسال و از آنها می خواهد که در این مورد اقدام و واکنش نشان بدهند.
در همین ارتباط در تاریخ ۵ آگوست یعنی چیزی در حدود ۱۴ روز پیش afc به نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه ای  می زند و از او درخواست می کند  به آنها گزارش و  توضیح دهد.  جالب اینجاست  که در این نامه حتی برای دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران،  ضرب‌العجل نیز تعیین شده و می بایست حداکثر تا  ۳ سپتامبر که کمتر از پانزده روز دیگر است، جواب فدراسیون فوتبال ایران به ای اف سی ارسال شود.
 در مورد این نامه ها ، حواشی آن و ابعاد گسترده آن به مرور بیشتر خواهیم پرداخت اما به  خاطر اهمیت و فوریت این نامه ها ، ما در نود پرس با شتاب لازم بخش هایی از این نامه ها را منتشر می‌کنیم‌. فقط همین را بدانید که این نامه ها را فردی به فیفا ارسال کرده که طی مدت اخیر شائبه خیانت‌های او  به فوتبال ایران بارها و بارها شنیده شده و حتی گفته می‌شود که عامل اصلی شکست ما  در  پرونده های فوتبال ایران در فیفا خود همین آقا  است .
در این مورد بیشتر خواهیم نوشت. ضمناً تصاویر مربوط به این نامه ها در این مطلب ضمیمه شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!