news-details

به خاطر علاقه به مسی شماره 10 را می‌پوشم/آرزو دارم لباس تیم ملی کشورم را برتن کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم

مصاحبه اختصاصی با مبین محمدزاده؛

مبین محمدزاده هافبک بااستعداد باشگاه فعلی اَورین خوی و بازیکن سابق باشگاه دبیری در گفت‌ وگو با " خبرنگار نود پرس " حرفهای جالبی زد که با هم می‌خوانیم؛

 

نود پرس/ خودت را معرفی کن و فوتبال را چطوری و از کجا شروع کردی؟

       مبین محمدزاده هستم متولد ۱۳۸۴و در خوی به دنیا آمدم.  فوتبالم را از شش سالگی در مدرسه فوتبال هلال احمر زیر نظر آقای محمد صادقلو شروع کردم و  در سن 10 تا 12 سالگی به فستیوال های استانی انتخاب شدم و در ۱۳ سالگی عضو تیم لیگ مناطق کشوری اَورین خوی درآمدم و درسال ۹۸ به تیم لیگ برتری دبیری تبریز پیوستم.

نود پرس/ تا بحال به تیم ملی دعوت شده‌ای؟

      بله  سال ۹۶  در اردوی تیم ملی ( شهر مشهد)  حضور داشتم و جا دارد  از زحمات آقای یاوری تشکر ویژه داشته باشم.

نود پرس/ چه بازیکنانی را الگوی خود قرار دادی و چرا به شماره 10 علاقه‌مندی؟

       کریم باقری و مهدی مهدوی کیا در ایران الگو خود قرارداده ام و از بازیکنان خارجی هم ژاوی و مسی رو دوست دارم و به خاطر علاقه به مسی شماره ۱۰ را می‌پوشم.

نود پرس/ مشوق و پشتیبان اصلی‌ات چه کسانی بودند ؟

       مشوق اصلی‌ام « پدر و مادرم » هستند چون همیشه در همه حال از بنده حمایت کردند و پشتیبانم بودند. و موفقیت فوتبالی‌ام را مدیون مربی عزیزم اقای امید کریم زاده هستم.

نود پرس/ بزرگترین آرزویی که می‌خواهی در فوتبال به آن برسی؟

        قطعا دوست دارم لباس مقدس تیم  ملی کشورم رو بر تن کنم و بتوانم برای  کشورم افتخارآفرینی کنم و بزرگترین آرزویم لژیونر شدن به تیم های بزرگ و به دست آوردن توپ طلا و بازی کردن در بارسلونا است.

نود پرس/ حرف آخر؟

        جا دارد از تمامی مربیان که برایم زحمت کشیده‌اند( آقای محمد علیزاده، امید کریم زاده، رضا بابالو، کریم پور، رسول محمدپور،رسول جمالی، هادی مهریزاده،محمد صادقلو تشکر کنم و بخصوص (از دو مربی عزیزم اقایان محمد علیزاده و امید کریم زاده  تشکر ویژه داشته باشم) امیدوارم به آرزوهایم برسم تا بتوانم زحمات این عزیزان را جبران کنم و از دو فرشته زندگیم پدر مادرم بسیار بسیار تشکر کنم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!