news-details

پیروزی یاران سعید معروف در یک بازی بی دردسر

هم تیمی های سعید معروف در دور دوم لیگ چین موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

به گزارش نود پرس، لیگ والیبال چین مرسوم به CVL پس از مدت‌ها تعطیلی به کار خود ادامه داد که در مهم‌ترین رقابت‌ها در دور دوم تیم بایک موتور پکن به مصاف لیائونینگ رفت. 

 تیم بایک موتور پکن با حضور کاپیتان تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به طور قاطعانه پیروز شود. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۹ به سود یاران سعید معروف به اتمام رسید. 

معروف در این بازی آسان یک امتیاز برای تیمش کسب کرد.  ژانگ بینگ لونگ هم تیمی کاپیتان والیبال ایران با کسب ۱۶ امتیاز بهرتین بازیکن زمین نام گرفت.

سعید معروف با شماره ۷ تا اینجای کار بهترین پاسور این لیگ نام گرفته است و ژیانگ ژیویان با یک بازی کمتر در تیم سیچوان در تعقیب ملی پوش ایران قرار دارد.

لازم به ذکر است که تیم بایک موتور پکن در بازی گذشته هم با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی به دیگر تیم ها معرفی کند.

لیگ چین از ۲۵ اسفندماه به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت می‌کنند و از هر گروه، چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!