news-details

پای مسی شل شد، در بارسا می ماند!

 مسی که بعد از شکست سنگین ۸ بر ۲ بارسلونا در برابر بایرن مونیخ به شدت سرخورده و ناامید بود در محافل مختلف انتقادات صریح و تندی برعلیه تیمش مطرح کرد.

به گزارش " نود پرس" روزنامه مارکا چاپ اسپانیا لحظاتی پیش گزارش داد به احتمال زیاد لیونل مسی تا پایان قراردادش که ژوئن سال آینده میلادی خواهد بود در بارسا خواهد ماند.
 مسی که بعد از شکست سنگین ۸ بر ۲ بارسلونا در برابر بایرن مونیخ به شدت سرخورده و ناامید بود در محافل مختلف انتقادات صریح و تندی برعلیه تیمش مطرح کرد.  بسیاری از رسانه های ورزشی سراسر دنیا این انتقادات را دلیلی بر  ترک بارسلونا تعبیر کردند اما با این همه مارکا لحظات پیش گزارش داد مسی حالا انگار پایش کمی شل شده و دارد عمیق تر و ژرف تر به این مسئله فکر می‌کند .

 

 

چنانچه لئو  بخواهد بارسلونا را ترک کند باید غرامت بدهد ولی اگر تا سال بعد صبوری کند می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می خواهد برود. از طرف دیگر اخراج ستین و رفتن اریک آبیدال  چیزی است که مسی به دنبال آن بود.
 چنانچه  مسی بخواهد همین حالا  بارسلونا را ترک کند، حداقل دو باشگاه با آغوش باز و با هر قیمتی از او استقبال خواهند کرد؛ منچستر سیتی و پاری سن ژرمن!  اگر به سیتی برود گواردیولا و دوست صمیمی اش آگرو در این تیم هستند و اگر تصمیم بگیرد در پاریس برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کند در آنجا به او خیلی خوش خواهد گذشت چرا که دوستان صمیمی اش  نیمار و کلین امباپه آنجا هستند ولی به نظر می رسد او در این فصل بازهم در بارسلونا خواهد ماند.
مسی حالا تنها دو راه حل دارد؛ اول اینکه در بارسا بماند و قراردادش را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کند که با آمدن رولند کومان محتمل تر به نظر می رسد و یا اینکه برای رفتن به یک باشگاه دیگر با مقامات بارسا به توافق برسد.

به اشتراک گذاری این مطلب!