news-details

سرقت ویلموتس از گاو صندوق کارلوس کی روش!

 در  جام جهانی ۲۰۱۸ ما بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی را گرفتیم و برای اولین بار ۴ امتیازی شدیم. نزدیک بود پرتغال را ببریم و با اسپانیا مساوی کنیم.

کامران احمدپور/ نود پرس

کارلوس کی روش دوبار تیم ملی ما را به جام جهانی برد، تقریبا بی دردسر و یا حداقل کم دردسر آنهم با حضور تیمهای تا دندان مسلح آسیایی که حالا خیلی بیشتر از گذشته پول خرج می کنند و برنامه ریزی می کنند.
 در  جام جهانی ۲۰۱۸ ما بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی را گرفتیم و برای اولین بار ۴ امتیازی شدیم. نزدیک بود پرتغال را ببریم و با اسپانیا مساوی کنیم. تمام دنیا روی تیم ملی ما حساب باز کرده بود و من اینرا چند باری که در تورنمنت های مختلف با تیم ملی بودم از نزدیک دیدم و در رسانه های معتبر جهان خواندم.
 در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از نزدیک دیدم که کارلوس کی روش چقدر بین خبرنگاران اروپایی اعتبار و محبوبیت دارد و ....
بیایید با خودمان رو راست باشیم. کارلوس کی روش دل همه را زده بود!  این را  راحت میشد در حرفهای مسئولین فوتبال، ورزش و حتی نمایندگان مجلس هم دید !
دیگر کمتر روزی بود که یک نماینده مجلس در مورد کارلوس کی روش مصاحبه نکند و نگوید او دلال است. خیلی از برنامه های رادیو و تلویزیون هم برعلیه او ساخته شد. انگار از جایی  به همه خط داده بودند که بر علیه کیروش حرف بزنند و او را خراب کنند! 
 حتی وزیر ورزش هم انگار او را دوست نداشت .مرد پرتغالی چند باری بغضش ترکید اما دیگر او جایی در دل و ذهن آدم های تصمیم گیر نداشت. او دوست داشت در ایران بماند. کی روش عاشق ایران و مردمش بود و برای فوتبال ایران پدری می کرد اما او دل ما را زده بود و باید بیرونش می‌کردیم  و کردیم.....
 یادم می آید این اواخر چقدر برنامه های تلویزیونی و رادیویی بر علیه کی روش حرف می زدند با آب و تاب از او یک شیطان می ساختند. من حتی خودم یک بار در رادیو از این مرد دفاع کردم و گفتم او  آنقدر سیاه نیست که شما او را نقاشی کرده اید .هر کس از او دفاع می کرد بهش انگی می چسباندند.
بله کی‌روش باید  می رفت و کسی می آمد که حتما آقای وزیر او را خیلی دوست می داشت و بالاخره یکی آمد به نام ویلموتس! 
 جدا از نتایج فاجعه و مصیبت واری که این مرد بلژیکی و مربی همیشه ناموفق، با تیم ملی فوتبال گرفت، حضور او در فوتبال ایران همچون  شبیخونی بود که  تو گویی به تمام میراث و سرمایه ای زد که کی‌روش برای فوتبال ما از خود به جا گذاشته بود! او همه چیز فوتبال ما  را غارت کرد و رفت. یک سرزمین سوخته از خود به جا گذاشت!
در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ،فوتبال ما چیزی در حدود ۱۰ میلیون یورو صاحب شد و این به خاطر صعود به جام جهانی و هزینه های آماده سازی تیم بود که‌فیفا  به تیم های صعود کننده  می داد. ویلموتس نه تنها با  نتایج افتضاحش ما را در سراشیبی سقوط و عدم راهیابی به جام جهانی قرار داد، بلکه با ۶۳ روز حضور در فوتبال ایران ،حالا دارد این ۱۰ میلیون یورو سرمایه ما را با خود می برد و غارت می کند! او تا به حال  چیزی نزدیک به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو از این مبلغ را با حقه بازی و رندی بالا کشیده و حالا  باید منتظر رای و حکم فیفا در مورد دستیاران این مرد حقه باز و شارلاتان باشیم.
 شاید سقف این جریمه ها حتی از ۱۰ میلیون یورو  هم بالاتر بزند.  ویلموتس  گاوصندوق فوتبال ایران و تمام آنچه که کی روش برای ما به ارث گذاشته بود را  شبیخون زد و با خود برد ...

به اشتراک گذاری این مطلب!