news-details

توهین زشت و غیر اخلاقی پیشکسوت پرسپولبس به ساسی مانکن!

در اینکه آثار ساسی مانکن زشت، سخیف و غیر اخلاقی هستند و بد آموزی دارند شکی نیست اما اینکه یک پیشکسوت فوتبال دهانش را باز کند و هر چه دلش خواست به او بگوید، شک داریم!

در اینکه آثار  ساسی مانکن زشت، سخیف و غیر اخلاقی هستند و بد آموزی دارند شکی نیست اما اینکه یک پیشکسوت فوتبال دهانش را باز کند و هر چه دلش خواست به او بگوید، شک داریم!

وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس که پست های اینستاگرامی اش شهره عام و خاص هستند، اینبار از اینکه ساسی مانکن مادرش (تشبیه مادر ساسی مانکن به بازیگر پورن در کلیپ جنجالی اخیرش ) را پیدا کرده اظهار خوشحالی کرد و مدعی شد اسم اصلی مادر ساسی....بوده که در آمریکا به آلکسیس تغییر پیدا کرده است!

قلیچ در ادامه این پست شرم‌آور، ساسی مانکن را هاچ زنبور عسل که نه بلکه هاچ  زنبور ....تشبیه کرد که مادرش یعنی همان ستاره پورن را که در کلیپش ایفای نقش داشت، پیدا کرده است!

با تمام احترامی که برای عمو وحید قائلیم معتقدیم در شان یک پیشکسوت پرسپولیس و استقلال و البته فوتبال نیست که اینگونه به یک جوان حتی از نوع هنرمند مبتذلش بد دهنی کند و مادرش را اینگونه خطاب کند. جوانترهایی نظیر ساسی و سایرین باید از امثال آقا وحید و سایر پیشکسوتان درس بگیرند و سر به راه شوند وگرنه اینگونه رفتار کردن، بیشتر آنها را جری و در ادامه دادن کارشان مصمم تر می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!