news-details

زندگی فلاکت بار ستاره بایرن مونیخ در اردوگاه پناهندگان!

 در پیروزی عجیب و غریب بایرن مونیخ در برابر بارسلونا  که به پیروزی ۸ بر ۲ باواریایی ها انجامید،  درخشش و بازی یک بازیکن سیاهپوست به نام آلفونسو دیویس خیلی به چشم آمد.

ماهور آریایی/نود پرس 
 در پیروزی عجیب و غریب بایرن مونیخ در برابر بارسلونا  که به پیروزی ۸ بر ۲ باواریایی ها انجامید،  درخشش و بازی یک بازیکن سیاهپوست به نام آلفونسو دیویس خیلی به چشم آمد.

شاید خیلی ها ندانند که دیویس چه زندگی سخت و پر مشقتی را پشت سر گذرانده تا به اینجا برسد. او در سال ۲۰۰۲ در اردوگاه پناهندگان در کشور غنا به دنیا آمد و زندگی بسیار سخت و پر مشقتی را گذراند تا حالا به پول و آرامش و ثروت برسد. حالا او در حال تبدیل شدن به یک ستاره  است .
این ۱۹ ساله کانادایی در ژانویه ۲۰۱۹ با ۱۷ میلیون پوند از تیم ونکوور وایت گپس به بایرن آمد. مبلغی که باشگاه ونکوور برای انتقال این بازیکن از بایرن مونیخ دریافت کرد بیشترین پولی بود که در تاریخ لیگ ام ال اس به یک باشگاه پرداخت می‌شد.

 


 حالا نوید ظهور یکی از بهترین دفاع چپ های جهان داده می شود. بیشتر ستاره های فوتبال آلمان از جمله توماس مولر و اوون هارگرویس  لب به ستایش این بازیکن گشوده اند.
  هنگامی که جنگ داخلی لیبریا شروع شد پدر و مادرش مجبور شدند از این کشور فرار کنند. مادرش می گوید مجبور بودیم از روی جنازه ها را رد بشویم تا غذا پیدا کنیم!  شرایط بسیار وحشتناک و خطرناکی بود. پدر  آلفونسو می گوید: شرایط به قدری وحشتناک بود که ما برای زنده ماندن فقط باید اسلحه می‌کردیم اما ما علاقه ای نداشتم که به سمت کسی شلیک کنیم و یا او را بکشیم. ما مجبور شدیم هزاران مایل در غرب قاره آفریقا  طی کنیم تا بعد از ماهها آوارگی سرانجام یک اردوگاه پناهندگان در در شرق غنا پیدا کنیم.

 


بزرگترین فرزند ما آلفونسو در اینجا متولد شد و ۵ سال در این اردوگاه رشد و پرورش پیدا کرد تا اینکه سرانجام در یک مصاحبه از طرف سازمان ملل موفق شدیم در کشور کانادا اسکان پیدا کنیم.

و از این جا به بعد بود که پیشرفت و شکوفایی آلفونسو شروع و به پایان شهرت و پول و خوشبختی رسید. داستانی که در یک مطلب مفصل دیگر حتما به آن می پردازیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!