news-details

حقوقی که مسعود اوزیل بخاطرش فحش می شنود!

 بعد از فراگیری بیماری کووید ۱۹ باشگاه آرسنال از اول اوزیل خواست  دستمزد هفته ای ۳۵۰ هزار پوندی خود را کاهش دهد اما او با درخواست باشگاه موافقت نکرد و همین مسئله باعث شد تا مورد غضب مسئولان باشگاه و هواداران این تیم قرار بگیرد

جدولی که در تصویر می بینید میزان حقوق مسعود اوزیل ستاره باشگاه آرسنال را نشان می دهد  که به خاطر آن این روزها مورد هجمه،  فشار فراوان باشگاه و هواداران آرسنال و حتی توهین های بسیاری از آنها قرار گرفته است!
 بعد از فراگیری بیماری کووید ۱۹ باشگاه آرسنال از اول اوزیل خواست  دستمزد هفته ای ۳۵۰ هزار پوندی خود را کاهش دهد اما او با درخواست باشگاه موافقت نکرد و همین مسئله باعث شد تا مورد غضب مسئولان باشگاه و هواداران این تیم قرار بگیرد هرچند بعضی از همبازی های مسعود مثل لوکاس پودولسکی  به شدت از وی حمایت کردند. 

 


 در تصویر مربوط به این خبر، حقوق  اوزیل  در باشگاه را میبینید که البته انصافاً دستمزد بسیار بالایی است. در جدول به ترتیب حقوق سالیانه، دستمزد ماهانه ، هفتگی، روزانه و به ساعت مشخص شده که بر اساس آن اوزیل به طور میانگین هر ساعت چیزی در حدود ۲۰۰۰ پوند دستمزد دریافت می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!