news-details

اعتراف نماینده مجلس به دستور عجیب  احمدی نژاد در تونل ورزشگاه آزادی!

هشتم فروردین سال ۸۸ بود.  تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف عربستان رفت. ورزشگاه کیپ تا کیپ پر از تماشاگر بود،  خیلی ها به استادیوم آمده بودند حتی رجال سیاسی از جمله  محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت کشورمان !

هشتم فروردین سال ۸۸ بود.  تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف عربستان رفت. ورزشگاه کیپ تا کیپ پر از تماشاگر بود،  خیلی ها به استادیوم آمده بودند حتی رجال سیاسی از جمله  محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت کشورمان !
ایران در آن مسابقه شکست تلخی خورد، شکستی که  حتی منجر به عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شد.
 آن  روزها ما در روزنامه ۹۰ بودیم. بعد از بازی  خبری بسیار بد، نگران کننده و در عین حال شگفت آور به گوشمان  رسید ! خبر  این بود که محمود احمدی نژاد بعد از پایان بازی در تونل ورزشگاه آزادی به علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی دستور داده بود علی دایی را بردارد و او هم  در جا گفته بود چشم قربان! 

 


جالب اینجاست که  احمدی نژاد  حتی در همان لحظه جانشین دایی را هم مشخص کرده بود و آن کسی نبود جز محمد مایلی‌کهن! 
ما در روزنامه  ۹۰ بلافاصله  چند مقاله و مطلب در این ارتباط  نوشتیم و اینکه چطور میشود یک فدراسیون فوتبال با این همه تشکیلات و دم و دستگاه و داشتن کمیته فنی ، یک رئیس جمهور در یک دقیقه در تونل ورزشگاه چیزی  به ذهنش برسد و بگوید این مربی به درد نمی خورد و باید برکنار شود و در همان لحظه جانشینش را هم مشخص کند ! آخر مگر می شود؟  چرا باید سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال اینقدر فرمان پذیر و بی اراده و بی برنامه باشند که سرمربی تیم ملی در تونل ورزشگاه برکنار و جانشین آن مشخص شود آنهم توسط رئیس جمهور! 
آن روز‌ها سازمان تربیت بدنی وقت، به شدت این موضوع را تکذیب کرد و حتی ما را  تهدید به شکایت کرد. حالا بعد از چند سال معلوم میشود که خیلی از داستان هایی که ما روزنامه‌های ورزشی نوشته بودیم و حتی خود مردم ما را به دروغگویی متهم می‌کردند کاملا درست بوده درست مثل همین داستان برکناری علی دایی در تونل ورزشگاه آزادی!

 

 

 دیشب و در جریان برنامه فوتبال برتر، احسان قاضی زاده هاشمی که یکی از نمایندگان تاثیر گذار مجلس است ، کاملا به این مسئله اعتراف کرد و گفت یک مربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از بازی با عربستان  توسط یک رئیس جمهور که منظور او همان احمدی‌نژاد بود در ورزشکار معزول و حتی جانشین او هم مشخص شده است!

 یک بار هم حسین کاظمی هافبک سابق استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی فاش کرد احمدی‌نژاد می خواست  در بین دو نیمه بازی با عربستان وارد رختکن تیم ملی بشود اما علی دایی به او چنین اجازه ای نداد چون معتقد بود تمرکز بازیکنان بهم می ریزد و در همان شب برکنار شد!

به اشتراک گذاری این مطلب!