news-details

تکذیب فدراسیون فوتبال تنها نیم ساعت دوام آورد؛ غرامت هولناک!

امروز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه فیفا در پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران ،رای را به نفع مربی بلژیکی داده است اما فدراسیون فوتبال این رای و جریمه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی را تکذیب کرد و ادعا کرد چنین چیزی صحت ندارد.

هنوز نیم ساعتی از تکذیبیه فدراسیون فوتبال نگذشته بود که نامه ای از فیفا منتشر شد که نشان می دهد  این جریمه صحت دارد و  مبلغ درست غرامت  ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار و پانصد  یورو می باشد!

ضمنا تاریخ صدور رای ۶ روز قبل می باشد.

 

به گزارش " نود پرس " ، طبق یک حساب سرانگشتی و براساس قیمت یورو در بازار ایران، فدراسیون فوتبال موظف به پرداخت ۱۶۵ میلیارد تومان به حساب سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی است.

ویلموتس بعد از ۵ ماه حضور در ایران و مربیگری تیم ملی در ۴ بازی رسمی که با دو شکست به عراق و بحرین همراه بود، به علت دریافت نکردن مطالباتش در فیفا و به علت نقض قرارداد شکایت کرد.

با توجه به غرامت سنگین ایران در این پرونده، مسئولان فدراسیون فوتبال ظرف روزهای آینده درخواست ریز پرونده را از فیفا خواهند کرد که چرا و چگونه این تصمیم علیه فوتبال ایران اتخاذ شده است.

در این صورت مهلت ۳۰ روزه فیفا برای پرداخت غرامت به حالت تعلیق در می‌آید و از این پس فدراسیون فوتبال ۲۱ روز برای درخواست تجدیدنظر در دادگاه حکمیت ورزش مهلت خواهد داشت.

علاوه بر این فدراسیون فوتبال باید مبلغی در حدود ۵ هزار یورو نیز به عنوان هزینه دادرسی به کمیته تعیین وضعیت واریز کند.

نگاهی به متن اصلی حکم فیفا که توسط قاضی روی ور میر صادر شده نشان می دهد که این رای ۶ روز پیش صادر و امروز اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید

تکذیب غرامت مرد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی توسط فدراسیون فوتبال! کلیک کنید

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!