news-details

فیفا از مظلومیت نفت آبادان و آشفته بازار  فدراسیون تعجب می کند، آقای سخنگو! (کامران احمدپور)

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته فیفا رای خود را در مورد دراگان اسکوچیچ سرمربی اغوا شده تیم ملی ایران صادر کرده و ما از او حمایت کامل می کنیم! سخنگو در جای دیگری از مصاحبه خود گفته فیفا از اینکه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و باشگاه نفت آبادان از او شکایت کرده، ابراز شگفتی و تعجب کرده!

اول اینکه لحن کلام سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می دهد که رای به نفع آبادانی ها صادر شده و این نشان می دهد جناب فیفا نه تنها هیچ تعجبی نکرده بلکه کامل شکایت نفت آبادان را درک کرده و حق را به این باشگاه محبوب خوزستانی داده است.
انگلیسی ها یک ضرب المثل دارند که می گوید امروز حقیقت از افسانه عجیب و غریب تر است! واقعا این چه استدلالی است که شما بیایید سرمربی یک تیم را بربایید(اگر مربی تیمی که با یک باشگاه قراردارد را از چنگ یک باشگاه در بیاورید، اسمش ربایش نیست پس چیست؟) و بعد ژست ادمهای موجه و مظلوم را به خود بگیرید؟
نخیر اتفاقا من مطمئنم فیفا بیشتر از این تعجب کرده و برای فوتبال ما متاسف شده که فدراسیون فوتبالی که باید حامی باشگاههایش باشد و برای آنها پدری کند، چطور ممکن است اینگونه غیر مسئولانه عمل کند و به یک باشگاه لطمه بزند؟
اینکه تیم ملی هم مربی خوب می خواهد بله درست است اما فرمول و قاعده خود را دارد‌. قطعا باشگاهی مثل نفت آبادان بعد از ماه ها بررسی و مطالعه به این نتیجه رسیده که اسکوچیچ مربی خوبی است و باید با او قرارداد ببندد. قطعا آنها برای این کار ماه ها کار کرده و وقت هزینه کرده اند برنامه ریزی کرده اند و کلی پول هزینه کرده اند و بعد یهویی همینطوری فدراسیون فوتبال از راه می رسد و مربی باشگاهی که باید برایش پدری کند را قر می زند و بعد تازه طلبکار هم می شود.
قطعا فیفا قدر و منزلت باشگاهها را می داند و خوب درک می کند که این باشگاهها هستند که بازیکن تولید می کنند ،سرمایه گذاری می کنند و به تیم ملی بازیکن و مربی تحویل می دهند ، پس هوای باشگاهها را حتی بیشتر از تیم های ملی دارد!
فیفا می داند که یک باشگاه چقدر پول و سرمایه اش را خرج یک مربی و بازیکن می کند و مصدومیت آن بازیکن در تیم ملی یعنی چه!
فیفا همه چیز را خوب می داند این ماییم که حقایق را وارونه جلوه می دهیم....

به اشتراک گذاری این مطلب!