news-details

اهالی فوتبال خانه دار می شوند!

" اختصاصی نود پرس "

ماه گذشته بود که صحبت هایی راجع به تعاونی مسکن کانون مربیان فوتبال مطرح شد. قرار بود این تعاونی با همکاری شرکت بیم به وضعیت مسکن بیمه و رفاه مربیان شاغل در فوتبال رسیدگی کند. امروز و در کنفرانس خبری این صحبت ها تایید شد.
 امروز نشست دکتر شهپری رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری گروه بین المللی بیم به همراه حسین شمس  سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران و همچنین رئیس هیئت مدیره کانون مربیان فوتبال برگزار شد.
 در این کنفرانس خبری دکتر شهپری تاکید کرد هدف کانون و " گروه بین المللی بیم " رسیدگی به وضعیت بیمه رفاه و مسکن مربیان فوتبال است. در این طرح که از یک ماه پیش کلید خورده، قرار است ۲۰۰ میلیون وام که بازپرداخت آن در طی چهار سال است به مربیان فوتبال اعطا شود. وی همچنین افزود واحدهای مسکونی با متراژهای ۹۵  و ۱۴۷ متری در قالب ۲۰۰ واحد مسکونی در فاز اولیه این طرح، قرار است به مربیان فوتبال که واجد شرایط هستند اعطا شود. همچنین  در فازهای بعدی این طرح قرار است در استان های سراسر کشور توسط این شرکت واحدهای مسکونی ساخته و بازیکنان فوتبال و سایر رشته های ورزشی نیز سهیم باشند.


در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی حسین شمس نیز تاکید کرد به عنوان نماینده کانون مربیان فوتبال با شرکت بیم تفاهم نامه ای را به امضا رسانده که بر اساس آن قرار بر این شد که همه پیشکسوتان فوتبال  صاحب خانه بشوند و هیچ پیشکسوتی بدون سرپناه نماند.


 در حاشیه این مراسم نیز ناصر فریادشیران پیشکسوت فوتبال و مدیر آکادمی باشگاه استقلال به انتقاد از تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرداخت و قرارداد با ویلموتس را بدترین قرارداد تاریخ نامید و همچنین کفاشیان را نیز از انتقادهای خود بی نصیب نگذاشت و اورا امپراطور فدراسیون فوتبال نامید و گفت خرابی هایی که ایندو برجای گذاشته اند تا سالهای سال درست شدنی نیست!


لازم به ذکر است که کانون مربیان فوتبال در آذر ۱۳۸۰ تاسیس  و در اساسنامه ای اهداف و برنامه های کانون نیز ذکر شده است. یکی از اهداف اصلی این کانون تامین رفاه و حل مشکل مسکن  اهالی فوتبال است.

به اشتراک گذاری این مطلب!