news-details

کشتی در حال غرق شدن است/ماسک پادشاهی را بردار آقای بارسلونا!

 کشتی بارسلونا در راه غرق شدن است ! بارسا  فقط ماسک قهرمانی را به‌صورت زده است این را خودش هم  خوب می داند!

کامران احمدپور/ نود پرس 
 کشتی بارسلونا در راه غرق شدن است ! بارسا  فقط ماسک قهرمانی را به‌صورت زده است این را خودش هم  خوب می داند!  حتی جرارد پیکه نیز به این مسئله اذعان  دارد و می گوید:  دیگر ماسک قهرمان زدن بس است!
بعد از شکست تحقیر آمیز بارسا در برابر بایرن مونیخ،  این تیم و مسی سوژه شوخی ها و  تحقیر هواداران فوتبال در سراسر جهان شد  و بدتر اینکا مسی می خواهد برود!
 این خبر شاید خبری بدتر از  شکست سنگین و تلخ قهرمان ۵ دوره لیگ قهرمانان اروپا باشد. در شب تلخ لیسبون لئو نه تنها باعث صعود  و انگیزش سایر بازیکنان تیم نشد، بلکه  خودش هم نقش یک تماشاگر را بازی کرد و فقط وسط زمین راه می رفت .
گفته می شود مسی بلافاصله بعد از پایان بازی ، درخواست انتقال خود به یک باشگاه دیگر را داده است. تیم یوونتوس با مربی جدید و البته خوش تیپش سفت و سخت مسی را میخواهد و اینتر میلان هم همینطور  ! شاید بانوی پیر فوتبال ایتالیا مسی را جایگزین رونالدو کند و حق نمک نشناسی کریس در رئال مادرید را کف دستش بگذارد!
 کاربران اینترنتی  بعد از این شکست سیاه دست از شوخی برنداشتند. یکی نوشت وسط دو نیمه مسی داشت درخواست ترانسفر خودش  را می‌نوشت.  آن یکی نوشت این مسی به درد تیم ما برگر  یونایتد می خورد!
 حالا دیگر انگار نیوکمپ نه  جای مسی است و نه  کیکه ستین ! ایندو از مدت ها قبل با هم درگیر هستند و اختلاف دارند . ستین که قطعاً رفتنی است .خودش اینزا  خیلی خوب می داند  و حتی در مصاحبه اش اعتراف کرد بیشتر از  چند ماه دیگر میهمان بارسلونا نخواهد بود.

 

 

 اما این کشتی دارد غرق می شود. این بارسا نیاز به خون جدید دارد و شاید این خون جدید همان اخراج بازیکنان کهنه کار و حتی ستاره هایش باشد.
 مسی از نحوه فوتبال بازی کردن و نتیجه گرفتن بارسا به شدت عصبانی و ناراحت است،  به خصوص بعد از دیدن صحنه قهرمانی رئال مادرید در لالیگا! 
 او در مصاحبه ای صراحتا گفت که بارسلونا آشفته ،نامنظم و ضعیف بازی می کند. حتی خود جرارد پیکه   هم با تزریق خون تازه به این تیم مخالف نیست.  او بعد از این مسابقه گفت: اگر با رفتن من خون تازه به این باشگاه تزریق می شود،  پس من میروم! این وضعیت واقعا شرم آور است . بله زمان سلطنت و پادشاهی ما به پایان رسیده و ما دیگر نمی توانیم در اروپا با سایر باشگاه‌ها رقابت کنیم.  حتی در لالیگا هم همین طور هستیم .دیگر ماسک  قهرمان زدن بس است !
ستین ۶۱ ساله هم این حرفها را تایید کرد و گفت:  اگر پیکه می گوید زمان تغییرات بزرگ فرارسیده ،پس  کلمات مهمی در حرف هایش وجود دارد . من فقط چند ماه دیگر اینجا هستم و حالا اینجا نیستم تا در مورد تغییرات باشگاه در در آینده صحبت کنم !
جوزف  ماریا بارتومئو نیز ضمن عذرخواهی از هواداران، اعضای باشگاه و علاقه مندان بارسلونا اعتراف کرد که در آینده تصمیمات بزرگی در مورد تغییرات خواهد گرفت!

 

به اشتراک گذاری این مطلب!