news-details

مستر بین: خسته شدم، دیگر مستر بین را دوست ندارم!

روان اتکینسون بازیگر مشهور انگلیسی در مصاحبه ای اظهار داشت که از بازی و نمایندگی شخصیت اسطوره ای مستر بین خسته شده است!

روآن اتکینسون که بارها و بارها نقش مستر بین را بازی کرده است ، به یکی از قهرمانان اصلی تبدیل شده است.
این بازیگر انگلیسی مصاحبه ای با رادیو تایمز انجام داده و در آنجا اعلام کرد که در حال آماده سازی فیلم انیمیشنی درباره این نماد افسانه ای کمدی در انگلستان است.


 مستر بین شخصیتی بود که به لطف سریال موفق خود که از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ پخش و متولد شد، بعداً توسط "Bean Movie" (1997) و "Mr. Bean's Holiday '(2007) ادامه پیدا کرد.

روآن اتکینسون از فشار و خستگی  که هنگام بازی در نقش آقای بین احساس می کند، خسته و بریده است ، زیرا هرچه می گذرد سخت است که خودش را جای این شخصیت کاریزماتیک بگذارد.

اتكینسون در مصاحبه خود اعتراف كرد كه ترجیح می دهد به این شخصیت در قالب فیلم انیمیشن و صدا پیشگی آن بپردازد تا در یك فیلم یا سریال آن را اجرا كند. وی در این ارتباط گفت: "این برای من آسان تر است كه شخصیت را به صورت صوتی تفسیر كنم تا بصری.
من واقعاً دیگر از بازی کردن این نقش لذت نمی برم!  وزن مسئولیت پذیری من در این نقش دیگر چندان دلپذیر نیست. من آن را استرس زا و طاقت فرسا می دانم و منتظر پایان هستم. در ضمن مستر بین کمی قابل پیش بینی شده و در پایان من همیشه می دانم که او چگونه رفتار خواهد کرد.

آتکینسون با اشاره به اینکه برای ترک این شخصیت محبوب مشکلی ندارد گفت: "من وقتی بخواهم او را اجرا و یا رها می کنم و به خانه می روم. درست است که بعضی اوقات آقای بین رفتارهایی دارد که احساس می کنم با آنها شناسایی شده ام اما این رفتارها واقعا  برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد.

 
یک موفقیت چشمگیر


اگرچه به نظر می رسد که روآن اتکینسون از بازی در این شخصیت خسته شده است ، اما در موفقیت خود تردیدی ندارد: "موفقیت آقای بین هرگز مرا شگفت زده نکرده است. تماشای رفتار یک بزرگسال به روشی کودکانه بدون اینکه آگاه باشد ، اساساً سرگرم کننده است. واقعی و فیزیکی بودن این کمدی به جای طنز کلامی ، به معنای موفقیت در سطح بین المللی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!