news-details

دلیل قیافه عجیب مربی جنجالی ناپل!

اختصاصی "نود پرس"

سرمربی ناپل از مشکلات چشم رنج می برد ، چیزی که از قبل و  زمانی که خودش هم فوتبالیست بود رنج می برد و او را تحت تأثیر قرار داده است. سرما و استرس این هفته، وضعیت او را بدتر کرد.

در آخرین بازی های ناپل ، رینو گتوزو مربی جنجالی ناپل خسته و جالب تر از همه ، با عینک و بانداژی بر روی چشم راستش ظاهر شد. مربی باشگاه آتزورو که روز یکشنبه با یکی از بدترین عملکردهای فصل در مقابل لاتزیو شکست خورد ، از بیماری چشم رنج می برد ، بیماری که برای درمان، نیاز به استراحت و آرامش دارد. اما رینو هر روز به تمرینات و رفتن به بازی ها ادامه می دهد.


در آخرین رویارویی ، او به جیجی ریچیو ، دستیار وفادار خود که مسئول سخنرانی در برابر دوربین ها بود ، اجازه داد خیلی بیشتر رهبری کند: "رینو با مشکل چشم خود دست و پنجه نرم می کند ، ما باید چند روز دیگر صبر کنیم و  امیدواریم که همه چیز مانند گذشته برگردد. "

این مربی در آخرین سالهای دوران فوتبالیستی خود نیز، مجبور بود با این مشکل کنار بیاید. خودش نیز یکبار در این ارتباط گفت: "در ۳۴ سالگی ، در طول یک بازی میلان-لاتزیو ، من نیم ساعت فقط با یک چشم بازی کردم. با یک بازیکن برخورد کردم ، فکر کردم او بازیکن تیم رقیب است اما او نستا بود، هم تیمی خودم!
 عضلات چشم من  به خوبی کار نمی کنند ، و شما اشیا  را در چهار یا پنج موقعیت مختلف می بینید. پزشکان هنوز نمی فهمند که من چگونه توانستم ۳۳ بار با این وضعیت بازی کردم." 

سرما و استرس، دوباره وضعیت گتوزو را در این روزها پیچیده کرده اما همه امیدوارند تعطیلات کریسمس به بهبودی او کمک کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!