news-details

بن بست عشقی و طلاق ستاره سابق بارسلونا!

ملیسا ساتا که یک مدل است و کوین پرنس بواتنگ ، هافبک مونزا و بازیکن سابق لاس پالماس و بارسلونا ، جدایی نهایی خود را در بیانیه ای مشترک در شبکه های اجتماعی اعلام کردند.

"پس از یک دوره جدایی ، ما تصمیم گرفتیم رابطه خود را قطع کنیم ، با احترام کامل به موقعیت های یکدیگر و با آرامش کامل ، درک کنیم که ما همچنان یک مرجع مهم برای یکدیگر برای رشد پسرمان مادوکس خواهیم بود. بخاطر این ۹ سال زندگی مشترک متشکرم !
این مطلب را ملیسا ساتا در اینستاگرام پست کرد.


ملیسا ساتا و کوین پرنس بواتنگ ، در سال ۲۰۱۶ در شهر پورتو سروو ایتالیا ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۸ آنها از یک وقفه در رندگیشان رنج بردند.
ملیسا همسر بواتنگ در انجام مصاحبه های بی پروا و دردسر ساز برای همسرش، شهرت داشت و یکبار  در مصاحبه ای فوق جنحالی فاش کرد دلیل اینکه بواتنگ همیشه آسیب دیده است این است که "ما هفته ای ده بار عشق می ورزیم! "


چنین اظهاراتی در مورد بازیکن میلان در آن زمان ، در رابطه با عملکرد وی در زمین و مسائل دیگر ، بحث و جدال های زیادی ایجاد کرد.

در سال ۲۰۲۰ ملیسا ساتا بالاخره فهمید چقدر برای همسرش حاشیه سازی کرده و در مصاحبه ای اذعان کرد "در فوتبال باید مراقب صحبت های خود باشی ، مخصوصاً وقتی صحبت از رابطه جنسی است ، نمی توانی گردبادی را که به وجود می آید، تصور کنی! "


ملیسا قبل از ازدواج با بواتنگ، شش سال با کریستین ویری، مهاجم‌ و ستاره سابق فوتبال ایتالیا بود.

در سال ۲۰۱۹ ملیسا ساتا در جریان یکی از جدایی هایش با بواتنگ ، توضیح داد که "من شش سال با کریستین ویری بودم و او شخصی است که همیشه دوستش خواهم داشت. خوشحالم که او با دختر خوبی مانند Costanza Caracciolo ازدواج کرد."

 بواتنگ هم که به شدت همسرش را دوست داشت، در مصاحبه ای ضمن بیان این مطلب به دوستان نارفیق خود اشاره کرد و گفت: "در عرض دو سال تمام پولم را صرف اتومبیل ها ، کلاب ها و دوستانی کردم که دوست نبودند."

به اشتراک گذاری این مطلب!