news-details

طرح شوم برای بالا کشیدن استقلال/ پای یک زن در میان است!

اختصاصی "نود پرس"

کامران احمدپور

 

بالاخره دیروز استقلال مسئول و صاحب خود را شناخت و دارای یک مدیر عامل دائم و رسمی شد! در مورد درست یا غلط بودن انتخاب احمد مددی فعلا هیچ تحلیلی نداریم و قضاوت را به عملکرد مددی می سپاریم هر چند بعضی از اطرافیان او می گویند درهمین مدت کوتاه نیز او کارهای خوب زیادی انجام داده است.
اما آنچه که در استقلال به شدت نگران کننده به نظر می رسد، ورود بعضی از افراد به هیات مدیره این باشگاه است، افرادی که در همین مدت کوتاه یکی دو ساله، کاری نمانده که انجام بدهند از دعوا و جنجال و افشاگری برعلیه هم تا شکایت به دادگاه و پاسگاه و حتی تهدید به قتل هم! وقوع حتی ۵ درصد از این اتفاقات در یک باشگاه تگزاسی نیز عقل ها را حیران می کند!
با توجه به شواهد و قرائن، به نظر می رسد عده ای درصدد این هستند که استقلال را بالا بکشند! این عامیانه ترین چیزی است که می توان در مورد نیات این افراد به کار برد! لفظ رسمی ترش این است که این افراد در صدد هستند با کم جلوه نمودن ارزش استقلال در ماههای باقیمانده تا موسم خصوصی سازی، این باشگاه را با کمترین قیمت بخرند و از آن خود کنند به همین دلیل تا آنجا که امکان داشته باشد این باشگاه را ضعیف، ذلیل، مقروض و بدهکار و با آینده ای  تیره و تاریک جلوه می دهند و ترسیم می کنند تا آنرا با  قیمتی مسخره و مضحک از آن خود کنند! از یک طرف، هم این افراد سابقه این کار را در کارنامه سراسر درخشان!! خود دارند و هم اینکه دادگاههای برگزار شده متهمان اقتصادی ثابت کرد و نشان داد که چه شرکت ها و کارخانه های بزرگ و سود دهی با‌ شارلاتان بازی و پر از مفسده به قیمت یک خودرو به افرادی خاص واگذار شد و آنها هم با بالا کشیدن املاک و اموال این شرکت ها و کارخانجات، آنها را به زمین سوخته ای با کلی بدهی، کارگر اخراجی و ورشکسته به دولت تحویل دادند!
در حقیقت ترس و هشدار از همین اتفاق نامیمون و محتمل بود که‌ نگارنده را در تلویزیون ممنوع التصویر کرد. چند سال پیش و در ابتدای راه خصوصی سازی بودیم که من در یک مصاحبه تلویزیونی زنده گفتم " به نظر می رسد دوستان به دنبال خودمانی سازی هستند و نه خصوصی سازی" که مجری برنامه  حرفهای من را قطع کرد و از آن به بعد من به هیچ برنامه تلویزیونی دعوت نشدم در حالیکه تا قبل از آن حداقل هفته ای دو دعوت داشتم!

به استقلال بر می گردیم و کارهای عجیب و غریب در این باشگاه مثل خروجی جلسه مهم دیروز که نتیجه و صورتجلسه آن در اختیار یک بانو قرار گرفت تا او این صورتجلسه را در فضای مجازی پخش کند! قبلا رسم بر این بود که برخی از اعضای هیات مدیره باشگاهها برای خودشیرینی، داشتن حمایت و دادن رانت خبری به حامیان خود در بعضی از هفته نامه ها، روزنامه ها و بعدها خبرگزاری ها، از حمایت و پشتیبانی خبری آنها برخوردار بودند اما حالا چند سالی است که اخبار و صورتجلسه هایی از این دست حتی به خبرگزاری های اختصاصی هم‌ داده نمی شود و اگر قرار و مصلحت بر انتشار آن باشد از طریق سایت و کانال اختصاصی باشگاه انجام می گیرد نه یک خانم که داری چند کانال  خبری است و به همراه افراد ساپورت کننده، دنبال اهدافی خاص در استقلال هستند....
در این ارتباط حرف ها و کدهای زیادی وجود دارد و به تدریج درباره آن خواهیم نوشت...

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!