news-details

۱۵ مصدومیت عجیب و غریب/ بازیکنی که دست خود را قطع کرد!

 بازیکنان فوتبال همیشه در زمین فوتبال و  هنگام تمرین مصدوم نمی‌شوند بلکه گاهی اوقات به طرز مسخره و غیرقابل باوری دچار مصدومیت و یا حتی  محرومیت از فوتبال می شوند که آخرین آن ها به فرنکی دی یونگ بازیکن بارسلونا برمیگردد

اختصاصی نود پرس/نسرین فتحی

 بازیکنان فوتبال همیشه در زمین فوتبال و  هنگام تمرین مصدوم نمی‌شوند بلکه گاهی اوقات به طرز مسخره و غیرقابل باوری دچار مصدومیت و یا حتی  محرومیت از فوتبال می شوند که آخرین آن ها به فرنکی دی یونگ بازیکن بارسلونا برمیگردد. او توسط یک زنبور گزیده شد به طوری که همه دسته متورم اورا دیدند!
 در بازی بارسلونا با ناپولی نیز  این بازیکن مجبور شد دستش را بانداژ  کرده و به میدان بیاید !

به همین مناسبت بد ندیدیم ۱۵ مصدومیت عجیب و غریب بازیکنان  فوتبال را یادآوری کنیم:

۱- کریس اسمالینگ: کریس مدافع منچستر یونایتد داشت در جزیره بالی تعطیلات خود را خوش می گذراند که فاجعه رخ داد و ستاره دریایی نیشش زد!
 کسانی که ستاره دریایی آنها را گزیده ، می دانند که چقدر درد دارد و می تواند خطرناک باشد!

۲- ریو فردیناند: ستاره سابق تیم ملی انگلیس و منچستر یونایتد زمانی که در باشگاه لیدز یونایتد  بازی می کرد،  یک روز در خانه مشغول بازی پلی استیشن بود.او  اینقدر ثابت نشست و جایش را عوض نکرد که پایش خواب ماند و دچار مصدومیت زانو شد!

۳- دیو بی سانت: قهرمان و دروازه بان آرسنال در جام ویمبلدون ، در آشپزخانه مشغول کار بود که سس سالاد از دستش افتاد .می خواست به زمین نخورد آن را با پایش گرفت اما انگشت بزرگ پایش را شکست و به مدت دو ماه فوتبال را از دست داد!

۴-دیوید باتی: بازیکن لیدز یونایتد داشت در خانه دوچرخه می زد که دختر ۲ ساله اش به سمتش  دوید و خود را روی او پرتاب کرد ‌.دوچرخه روی پایش افتاد و مصدوم شد.

۵- برایان رابسون:  در تیم ملی انگلیس هم‌ تیمی بازیکن پر حاشیه ای مثل پل گاسکوئین بود.
پل  خواب بود، به او ماموریت دادند که برای تمرین اورا از خواب بیدار کند .هرچقدر پل  را صدا زد ، بیدار نشد و به ناچار مشغول به تکان دادن تختخوابش شد. تختخواب روی پایش  افتاد و انگشت پایش شکست و جام جهانی ۱۹۹۰ را به همین راحتی از دست داد!

۶-انر والنسیا: سام آلردایس مربی پر  حاشیه تیم وستهم، مصدومیت او را خیلی جدی نگرفت. به این مهاجم برخورد، روی یک فنجان شکسته پرید و انگشت پایش بدجور پاره شد!

۷-سانتیاگو کانیزارس:  دروازه‌بان سابق والنسیا سالها منتظر ماند تا  بالاخره در ترکیب ثابت تیم ملی اسپانیا جایی برای خود دست و پا کرد .
 در سال ۲۰۰۲ بالاخره این فرصت را به او دادند اما درست نزدیک جام جهانی یک بطری روی پایش افتاد و تاندوم پایش پاره شد و به همین راحتی تورنمنت را از دست داد!

۸- آلن رایت: مدافع چپ سابق آستون ویلا، قد‌ بسیار کوتاهی داشت. موقع رانندگی میخواست  پایش را به پدال گاز خودرو فراری اش برساند اما پایش کشیده شد و مصدوم شد.او در این باشگاه یک اسطوره بود! 

۹-کوین کیل:  در باشگاه ساندرلند بود که همه دیدند که دارد مثل جان وین راه میرود ،چون پسر بچه ۸ ماهه اش با توپ بولینگ به جای حساس بدنش زد!

۱۰- لروی لیتا: در باشگاه ریدینگ بود. روی  تختخواب بود. می خواست بدنش را کش بدهد اما بیش از اندازه کش  داد و به همین راحتی مصدوم شد!

۱۱- داریوس واسل:  واقعا دیگر هیچ کس به طور قطع اینطوری مصدوم نخواهد شد.
 مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و آستون ویلا می خواست از شر تاول خونی انگشت پا خلاص شود. به همین خاطر با دریل به جانش افتاد و ادامه ماجرا.....

۱۲-آدام چاپ من:  هافبک سابق آکسفورد داشت برای نوزادش شیر داغ می کرد .خب این کار به طور معمول کار بی خطری است اما بازیکن دست و پا چلفتی ما که داشت شیشه شیر را تکان می‌داد ،در شیشه باز شد و شیر روی سینه اش پاشید و او را سوزاند .کارش به بیمارستان کشیده شد هر چند به مسابقه بعدی رسید!

۱۳- دیوید جیمز: دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس دو بار به طرز مسخره مصدوم شد: بار اول زمانی  بود که می‌خواست کنترل تلویزیون را بردارد .این قدر خودش را کشید که بالاخره کش آمد و مصدوم شد و یک بار هم موقع ماهیگیری از ناحیه شانه مصدوم شد!

۱۴-چارلی جورج:  بازیکن سابق آرسنال یک بار در حیاط خانه اش، موقع کوتاه کردن چمن ها انگشت دستش را قطع کرد. این بازیکن دست و پا چلفتی که قهرمان آرسنال بود ،شانس آورد که پایش جلوی دست و پای ماشین چمن زنی نبود!

۱۵- کایرون دایر: بازیکن سابق تیم ملی انگلیس وقتی که در نیوکاسل بود ، در زمان تمرین با چشم چپ رفت توی میله ای که در زمین تمرین میکارند!  شانس آورد انگشت پایش توی  چشمش نرفت!

به اشتراک گذاری این مطلب!