news-details

کنعانی‌زادگان: قهرمان آسیا شویم موهایم را از ته می‌تراشم!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: شجاع برای تیم ما خیلی زحمت ‌کشیده و در این ۳، ۴ سال توانست با پرسپولیس قهرمانی بیاورد و قهرمان آسیا شود.

روز گذشته کاروان پرسپولیس برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد. محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع خوش‌صحبت پرسپولیس هم در فرودگاه صحبت‌های جالبی انجام داد که در زیر می‌خوانید. 

قبل از هر چیز از وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ما بگو.
خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت ‌سر گذاشتیم. بازی تیم‌های شرق آسیا را آنالیز کردیم و واقعاً تیم‌های قوی‌ای هستند. می‌دانیم تیمی که با پرسپولیس روبه‌رو می‌شود، شرایط خیلی خوبی دارد و با قدرت توانسته در مسابقات ظاهر شده و به فینال شرق آسیا برسد. 

بازی با قهرمان شرق آسیا سخت‌تر از تیم‌های غرب آسیاست یا نه؟
ما هم فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم زیرا شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. شنبه گذشته بازی درون‌تیمی خوبی انجام دادیم و باید بگویم سطح این مسابقه از دیداری که باید با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم سخت‌تر بود. داور رسمی این بازی را قضاوت کرد و وضعیت خوب بود. همه بچه‌ها برای کسب جام آماده هستند. 

قول داده بودی در صورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا موهای خودت را از ته بتراشی؛ هنوز هم روی قول خودت هستی؟!
به قولی که داده‌ام باید عمل کنم (با خنده) ان‌شاءالله این بازی فینال را ببریم و به قول خود عمل کنم و موهای خودم را از ته بتراشم!

پرسپولیس خط دفاع قدرتمندی دارد که هنوز در لیگ برتر گلی دریافت نکرده است. فکر می‌کنید این رکورد را در فینال آسیا حفظ کنید؟
خط حمله قوی و خوبی داریم و نفرات خط دفاعی‌مان هم قدرت خود را در کلین‌شیت کردن پرسپولیس نشان داده‌اند. قدرت خط دفاعی ما به دلیل دفاع تیمی خوب است و همه از دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم خوب دفاع می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم با نتیجه خوبی از قطر بگیریم. 

در بازی‌های غرب آسیا همراه با شجاع خلیل‌زاده بودید و حالا این بازیکن غایب است. غیبت شجاع خلیل‌زاده تأثیری در کار تیم شما در فینال لیگ قهرمانان ندارد؟
شجاع برای تیم ما خیلی زحمت ‌کشیده و در این ۳، ۴ سال توانست با پرسپولیس قهرمانی بیاورد و قهرمان آسیا شود. واقعاً جای این بازیکن خالی است اما می‌دانم برای قهرمانی ما دعا می‌کند. خلیل‌زاده در این قهرمانی احتمالی خیلی سهیم است. مهم‌تر از بازی کردن من، سیدجلال و خلیل‌زاده موفقیت پرسپولیس است.

به اشتراک گذاری این مطلب!