news-details

دردسری عجیب برای گل محمدی؛ حفره بزرگ پرسپولیس در برابر استقلال

وضعیت موجود نشان می دهد که پرسپولیس بدون دفاع چپ باید راهی دربی شود.

به گزارش "نود پرس" ، پرسپولیس در چند بازی اخیر بدون مدافع چپ راهی میدان شده و وحید امیری و همین طور شجاع خلیل زاده در منطقه چپ خط دفاعی به میدان رفته اند.

در ابتدای مصدومیت انصاری و دوران غیبت نادری، شجاع خلیل زاده جایگزین این دوبازیکن در منطقه چپ خط دفاعی شد. خلیل زاده که در زمان کالدرون نیز در پست غیر تخصصی بازی کرد و البته بعد از دو هفته صراحتا به کالدرون گفت که در پست غیر تخصصی بازی نمی کند، در زمان یحیی گل محمدی نیز این حضور غیر تخصصی را تجربه کرد. اما مشخص نیست که چه اتفاقی افتاد که او باز هم به دفاع میانی برگشت که وحید امیری جانشین او در دفاع چپ شود.

این که ضعف خلیل زاده در دفاع چپ باعث تغییر پست او شد یا اعتراض دوباره اش به گل محمدی تا باز به دفاع میانی برگردد، هنوز مشخص نیست اما به هر دلیلی این وحید امیری است که در چند بازی اخیر به عنوان دفاع چپ راهی زمین شده است.

در این میان هنوز مشخص نیست که محمد نادری می تواند به بازی حساس با استقلال در زمین حاضر باشد یا نه. همان طور که در جریان اخبار هستید باشگاه پرسپولیس مدعی است که نادری مصدوم است اما آگاهان به مسائل پشت پرده خبر می دهند که مشکلات مالی و عدم توافق با باشگاه کورتریک دلیل عمده غیبت نادری در مسابقات است. از این رو اگر نادری تا روز بازی بزرگ نتواند خود را به شرایط بازی برساند، پرسپولیس باز هم باید بدون یک مدافع چپ تخصصی به میدان برود. آن هم در دیدار بزرگ و حیثیتی مقابل استقلال که حریف آبی پوش با عناصر هجومی پرتعداد و آماده خود به استقبال پرسپولیس می‌رود و سرخ‌ها به خوبی می‌دانند هر اشتباه ممکن است باعث شکست در یک بازی حیثیتی و حساس بشود.

حال باید دید محسن ربیع خواه و وحید امیری در این پست بازی می کنند یا شجاع خلیل زاده. هرچند بسیار بعید به نظر می آید که شجاع راضی شود برای پرسپولیس، آن هم در دربی در پست غیرتخصصی بازی کند. مگر این که یحیی گل محمدی هم مثل کالدرون کمی مقتدر عمل کرده و با هر بازیکنی که فرامین فنی او را گوش ندهد به صورت جدی برخورد کند.

گفتنی است که محسن ربیع خواه نیز دوران نقاهت را طی می کند و به غیر از این که هنوز مشخص نیست می تواند خود را به دربی برساند، بازی دادن او پس از چند هفته غیبت به نوعی ریسک محسوب می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!