news-details

پدر ناتنی نیمار را با چاقو زدند!

تیاگو راموس دوست پسر نادین گونکالوز ، مادر نیمار ، در سفر به کانکون با چاقو به شدت مجروح شد!

تیاگو راموس در یک رستوران در یکی از استراحتگاه های مکزیک ، جایی که پس از آشتی با مادر این فوتبالیست بود ، مورد حمله قرار گرفت.

 
 علی رغم اینکه مهاجم پاری سن ژرمن نتوانست تمرکز خود را برای آماده سازی برای دیدار روز سه شنبه مقابل استانبول در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند ، خانواده او همچنان به صحبت کردن با مردم ادامه می دهند.


تیاگو راموس ، دوست پسر متناوب نادین گونکالوز ، مادر این فوتبالیست ، از طریق حساب شخصی خود در اینستاگرام ویدیویی را منتشر کرده که در آن ادعا می شود در رستورانی در کانکون چاقو خورده است.

مادر نیمار و نامزدش هفته گذشته به مکزیک رفتند.

این مدل و گیمر ۲۴ ساله در استوری های اینستاگرام خود نتیجه را پس از درگیری با حداکثر سه مرد و نشان دادن خون در اطراف گردن و سینه ، منتشر کرد.

تیاگو در پست خود گفت: من به دلیل کاری که انجام ندادم تقریباً کشته شدم. به رستوران آمدم و یک غذای گوشتی درخواست کردم. نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. من کاری نکردم ، اما آنها اجازه ندادند که بمانم. سه مرد بودند و یک نفر من را با یک خنجر زد.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا او برای گزارش حمله به پلیس رفته است یا به کمک بیمارستان احتیاج داشته است ، منتشر نشده است اما مرد جوان گفت که دیگر اینجا نمی ماند و قول انتقام داد: "من شماره شخصی فردی که این کار را انجام داده است ، دارم و به مکزیک برمی گردم. "

 
رابطه تیاگو با مادر نیمار

به نظر می رسد رابطه نادین گونکالوز و تیاگو راموس از چند روز پیش از سر گرفته شده است ، گرچه هیچ یک از آنها خبر را تأیید نکرده اند. با این حال ، به نقل از "لیبرو" ، آنها در چندین تصویر کنار هم دیده شده اند.

این مدل جوان پس از علنی شدن چندین گزارش که ادعا می کرد تیاگو با مردان دیگر مانند سرآشپز شخصی نیمار رابطه داشته است ، حاشیه های زیادی دارد.


پلیس در حال تحقیق درباره علت مجروح شدن دوست پسر جوان مادر نیمار است
پلیس در حال تحقیق درباره علت مجروح شدن دوست پسر جوان مادر نیمار است.

به اشتراک گذاری این مطلب!