news-details

ماشین‌های محبوب ستاره‌های فوتبال

فوتبالیست‌ها همیشه ماشین‌باز بوده‌اند و بخش بزرگی از پولی که درمی‌آورند را صرف خرید جدیدترین مدل ماشین‌ها می‌کنند.

هر ساله فوتبالیست‌ها در بازار به جست‌وجوی ماشین جدید با امکانات بهتر می‌پردازند. حتی قرنطینه‌ها و ویروس کرونا هم نتوانست آنها را از این علاقه دور کند. در سال ۲۰۲۰ هم ماشین‌های زیادی باب میل بازیکنان بودند که بهترین‌های آن را در ادامه می‌خوانید. 

تسلا مدل اس

این ماشین برای بازیکنانی که زیاد اهل هزینه کردن نیستند انتخاب خوب و به صرفه‌ای است. تسلا مدل اس ۷۴ هزار پوند در بازار قیمت دارد. هکتور بیرین بازیکن آرسنال از این مدل ماشین سوار می‌شود و سر تمرین می‌آید. 

فراری

کمپانی فراری یک مدل ماشین طراحی کرده که در بازار فقط ۴۹۹ مدل از آن یافت می‌شود. مدل لافراری برای بازیکنانی که دوست دارند در خیابان و نزد عوام خاص به چشم بیایند خوب است. درست مثل پیرامریک اوبامیانگ که این ماشین را دارد. 

مرسدس بنز واگن جی

این مدل مرسدس بنز زیر پای اکثر بازیکنان تاپ بوده است. واگن جی کادوی تولد ۳۵ سالگی رونالدو از طرف همسرش جورجینا بوده است. مسعود اوزیل و سعاد کولاشیناتس هم این مدل را زیرپای‌شان داشتند. این ماشین ۹۳ هزار پوند می‌ارزد. 

فراری ۴۸۸

این مدل از فراری ظاهراً بین بازیکنان فرانسوی طرفدار دارد. اولیویه ژیرو با فراری ۴۸۸ در کمپ کوبهام چلسی حاضر می‌شود. در آن‌طرف لندن الکساندر لاکازت هم همین ماشین را دارد. ۲۵۱ هزار پوند قیمت این ماشین است. 

فورد موستانگ

این مدل ماشین در بین بیشتر فوتبالیست‌های شاغل در لیگ حرفه‌ای آمریکا رواج دارد. فورد موستانگ البته یک طرفدار پروپاقرص هم داشت. ونسان کمپانی مدافع سابق منچسترسیتی این ماشین را داشت که بعدها آن را فروخت. 

آستون مارتین دی بی ‌۹ 

آستون مارتین دی بی ‌۹ ماشینی قدیمی به حساب می‌آید چراکه محصول سال ۲۰۰۴ است. با این حال نسخه‌های جدید این ماشین همچنان طرفدار دارد. جرارد پیکه و خوان ماتای اسپانیایی عاشق این مدل ماشین هستند و خب البته ۱۳۵ هزار پوند هم برای‌شان پولی نیست. 

رنج روور

نه فقط برای بازیکنان بلکه این ماشین خاص بین مربیان هم طرفدار دارد. اوله‌گنار سولشائر با این ماشین در کمپ کارینگتون حاضر می‌شود. هری کین گلزن تاتنهام هم رنج روور زیر پای خود انداخته است. این ماشین در بازار روز ۱۰۱ هزار پوند معامله می‌شود. 

بنتلی بنتایگا

برندِ باقدمت بنتلی مدلی تحت عنوان بنتایگا دارد که قیمتش در بازار ۲۲۰ هزار پوند تخمین زده شده است. در تیم منچسترسیتی سرخیو آگوئرو و ریاض محرز این مدل را استفاده می‌کنند. فیل جونز و دیوید بکام هم با این ماشین در مکان‌های عمومی رؤیت شده‌اند. 

رنج روور اسپورت

برای بازیکنان منچستر انگار رنج روور اسپورت پرطرفدار است. ادینسون کاوانی، هری مگوایر و دونی فان‌دی‌بیک این مدل را در اختیار دارند. از طرفی فیل جونز به‌جز بنتایگا این مدل را هم زیر پای خود دارد. این ماشین با ۶۳ هزار پوند قیمت مناسب بازیکنان است. 

بنتلی کنتیننتال

پرطرفدارترین ماشین بین بازیکنان و البته مربیان است. فرانک لمپارد سرمربی چلسی این مدل را دارد. خوان ماتا یکی از آن را در پارکینگ خانه‌اش دارد. اولیویه ژیرو و متئو دارمیان هم کنتیننتال استفاده می‌کنند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!