news-details

اعتراف دردناک خواهر مارادونا: او توسط دخترانش رها شده بود!

" اختصاصی نود پرس "

بحث و جدال پیرامون نزدیکان مارادونا همچنان ادامه دارد. واقعیت این است که دختران مارادونا که امروز خونخواه پدر شده اند و مدام در رسانه ها ظاهر می شوند، با او رابطه خوبی نداشتند و از مدتها پیش او را رها کرده بودند! این را همه می دانستند و حتی خواهر دیه گو و عمه دخترانش بر این واقعیت تلخ صحه می گذارد.
 به همین مناسبت خواهر شماره ده افسانه ای، آنا که در لس آنجلس زندگی می کند در مصاحبه ای در مورد رابطه ای که دیگو با دخترانش دالما و جیانینا داشت صحبت کرد و در مورد ادعاهای آنها که گفته بودند آنا همیشه از برادرش استفاده کرده است، واکنش نشان داد. وی در این مصاحبه گفت: فرزندان من و فرزندان برادرانم ، هیچ کس با دیگو زندگی نمی کرد ، هیچ کس. او بسیار سخاوتمند بود ، بله ، سخاوتمند بود ، گاهی اوقات به ما  چیزهایی می داد  اما نه بیشتر. ما با او زندگی نمی کردیم ، هرگز ، هرگز. همانطور که آنها هم زندگی نمی کردند ، دختران او بدون او هیچ چیز نبودند. بگذارید سکوت کنم. ما را بالاتر از دردی که داریم دفن نکنند ، زیرا ما درد داریم.

آنا با صراحت توضیح داد: دخترانش او را رها كرده بودند و ما اگر پیش او می رفتیم برای دفاع از او بود و اینکه بعضی ها بدانند او خانواده دارد. چه زمانی دختران او به دیدن او آمده اند؟ ما هرگز و هرگز نمی توانیم آن را تأیید كنیم.

 آنا در پایان مصاحبه خود از همه خواست که در برابر درد از دست دادن دیگو ، به حافظه و چهره او احترام بگذارند: "تمام چیزی که می خواستم این بود که با این افراد شفاف سازی کنم و اینکه آنها لطفاً ما را تنها بگذارند ، زیرا ما هیچ کس را اذیت نمی کنیم و چیزی هم نمی خواهیم و دوست ندارم درباره او، عشق به او و علاقه و احترامی که برای او قائل بودیم صحبت کنم. ما احترام او را داشتیم همانطور که او خیلی ما را دوست داشت. بهتر است بعضی ها دیگر در مورد او حرف نزنند!

به اشتراک گذاری این مطلب!