news-details

عکس هایی که راز گرت بیل را فاش کرد!

روزنامه سان چاپ انگلیس امروز با چاپ عکس هایی دلیل اینکه گرت بیل، ستاره رانده‌شده رئال مادرید این تیم را ترک نمی کند و علیرغم اصرار زیدان همچنان در مادرید ماندنی است و حاضر نمی شود به تیم دیگری فروخته شود را فاش ساخت.

 

روزنامه سان چاپ انگلیس امروز  با چاپ عکس هایی دلیل اینکه گرت بیل، ستاره رانده‌شده رئال مادرید این تیم را ترک نمی کند و علیرغم اصرار زیدان همچنان در مادرید ماندنی است و حاضر نمی شود به تیم دیگری فروخته شود را فاش ساخت و نوشت او حاضر نیست این زندگی لاکچری و رویایی را ترک کند.علیرغم تعداد کم دقایق بازی، او سالیانه مبلغ فوق العاده ۱۷ میلیون یورو بعد از کسر مالیات می گیرد. ستاره ولزی یک خانه لاکچری در مادرید اجاره کرده که اجاره ماهیانه آن یازده هزار و ۱۴۰ یورو می باشد.

علاوه بر زمین گلف پیشرفته که بیل عاشق آن است بیل ۵ خودروی لاکچری مرسدس بنز به قیمت  ۷۴/ ۸۰۰ یورو، بنتلی  به قیمت ۲۳/ ۵۰۰ یورو ،فراری به قیمت ۱۰۴ / ۳۰۰ یورو، لامبورگینی به قیمت  ۷۰/۷۰۰ یورو   و یک آئودی  به قیمت  ۲۹/۴۰۰ یورو   دارد که به همراه همسرش هر کجا که بخواهد می رود. ضمنا او یک خانه لاکچری در منطقه توریستی ماربیا دارد و با خودروهای لوکسش به آنجا می رود! و برای همین فوتبال اولویت اول او محسوب نمی شود.

 

اگر شما بودید به اتمسفر فوق العاده کشور اسپانیا،خانه دو طبقه ۱۵۰۰ متری لوکس، هفته ای ۶۰۰ هزار پوند حقوق و البته عشق اسپانیایی اش اما ریس جونز ۲۹ ساله و اینهمه امکانات را رها می کردید؟

 

رسانه ها می گویند اگرچه در وفاداری گرت بیل به رئال مادرید  شک وجود دارد اما به عشق و وفاداری او به همسرش اما جونز که از دوران دبیرستان عاشق او بود هیچکس تردیدی ندارد.مراسم ازدواج او در یک هتل لاکچری ۵ ستاره آنهم با تنها ۶۰ میهمان در میان آنهمه حاشیه و جنجال برای خانواده همسرش گواه این عشق و علاقه است. در این مراسم میهمانان باید قبل از ورود به هتل موبایل خود را به گارد امنیتی تحویل می دادند. ضمنا محل مراسم تنها یک روز قبل از مراسم به میهمانان اطلاع داده شده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!