news-details

چگونه کومان پای ستاره خود ایستاد ؟

جوردی آلبا که پیش از فصل به یکی بازیکنان خروجی تیم بدل شده بود، اکنون بهترین پاسور تیم است و جزو مهره‌های اصلی کومان محسوب می‌شود.

به گزارش نود پرس، وقتی کومان قرار بود به سرمربیگری بارسلونا انتخاب شود، جلسه‌ای بین او و بارتومئو، گرائو و پلانس، مدیران سابق باشگاه در یکی از رستوران‌های شهر جلسه‌ای برگزار شد.

در این جلسه در خصوص خروجی‌های باشگاه صحبت شد و یکی از آن افراد «جوردی آلبا» بود.

 کومان در آن جلسه رای هیئت رئیسه را تغییر داد و اظهار داشت که عاشق سبک بازی مدافع چپ پایش است. او به مدیران اسبق بارسلونا گفت که آلبا بازیکنی بزرگ است و در فصل جدید به یک بازیکن مهم در تیم بدل خواهد شد.

همین هم شد و آلبا در 13 بازی به بهترین پاسور بارسلونا بدل شد. او حتی از مسی هم بیشتر پاس گل داده است و 3 پاس گل در 8 بازی بهترین پاسور تیم شناخته می‌شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، همکاری آلبا با بازیکنان وینگ چپ نیز جالب توجه است و این بازیکن هماهنگی خوبی با پدری یا کوتینیو بدست آورده است. البته پیش از این بازیکنان با آنسو فاتی بسیار هماهنگ بود و توانست 2 پاس گل در بازی‌های ویارئال و رئال مادرید به این بازیکن بدهد.

آلبا حتی 2 پاس گل نیز در بازی‌های رئال بتیس و دیناموکیف به گریژمان داده و نشان داده که از سمت چپ بارسلونا می‌تواند زهردار عمل کند.

در بازی شنبه شب بارسلونا مقابل اوساسونا، آلبا زمینه‌ساز گل اول تیمش بود و بریت‌ویت توانست با عدم دقت کوتینیو دروازه حریف را باز کند.

به نظر می‌رسد حضور آلبا در سمت چپ بارسلونا بسیار اساسی و مهم است و کومان می‌داند که چگونه باید برای این بازیکن و حمله از سمت چپ فضاسازی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!