news-details

رونالدو به رئال مادرید باز می گردد!

اختصاصی "نود پرس"

کریستیانو رونالدو وقتی رئال مادرید را ترک کرد همه چیز را فراموش کرد. او برخاست و دوست نداشت چیزی را بداند. غیبت او در مراسم جایزه بهترین بازیکن جهان نشان می داد که لوکا مودریچ برنده خواهد بود. در واقع گفته می شد که مارسلو تنها ارتباط او با هم تیمی های سابقش است اما این رفتار در حال تغییر است و در ماه های اخیر روند چشمگیری پیدا کرده است.


نقطه شروع، حضور او در سانتیاگو برنابئو در ال کلاسیکو در اول مارس بود. آن روز او با فلورنتینو پرز تماس گرفت تا جایی را برای نشستن پیدا کند، جایی که در گذشته استادیوم او بود. گفت و انجام شد. پیام های او برای مدیران مختلف مادرید تکرار شده است ، حتی در شبکه های اجتماعی او بخاطر پیروزی سفید پوشان در نیوکمپ ابراز خوشحالی کرد و اخیرا نیز عکسهایی با سرخیو راموس، پپه و این هفته با مودریچ و کواچیچ گرفته است .

همه اینها همزمان است با شایعاتی مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو ممکن است بخواهد به تیم سابقش رئال مادرید  برگردد یا حداقل یووه را ترک کند. مدیران یووه در ایتالیا ادعا می کنند پس از ضربه اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر کووید ۱۹ ، به دنبال کاهش حقوق بازیکنان  تیم اول خود است.


واقعیت این است که خواه رونالدو تیمش را تغییر دهد یا نه ، نگرش او نسبت به رئال مادرید چیز دیگری است. او با رئیس باشگاه و بسیاری از کسانی که همکار وی بودند ، روابط نزدیکی پیدا است. باشگاه  بازگشت احتمالی او را در نظر نمی گیرد و علاوه بر این  بسیاری فکر می کنند که مرحله دوم بازگشت به یک تیم همیشه پایان  خوب ندارد.

منبع: مارکا

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!