news-details

دهان شویه می تواند کرونا را در ۳۰ثانیه از بین ببرد!

اختصاصی "نود پرس"

مطالعه  انجام شده توسط دانشگاه کاردیف ادعا می کند که دهان شویه می تواند ویروس کرونا را در ۳۰ ثانیه از بین ببرد. این تحقیق که هنوز توسط دانشمندان مستقل بررسی نشده است ، اطمینان می دهد که دهان شویه های تشکیل شده از حداقل 0.07٪ کلرید سیتیرپیریدینیم  می توانند با ویروس مبارزه کنند.

بر اساس گزارش رسانه انگلیسی  ایندیپندنت ، اگرچه این مطالعه مورد بررسی قرار نگرفته است ، اما این تحقیق توسط سایر تحقیقات قبلی تایید می شود و اثر این CPC ها را در کاهش بار ویروسی ویروس کرونا تضمین می کند.

دکتر دیوید توماس مدیر این مطالعه می گوید شرایط دهان و حنجره یک شخص در آزمایشگاه ایجاد شده است. علاوه بر این ، وی اظهار کرده  که مارک دهانشویه های استفاده شده دنتیل بوده است.

تحقیق انجام شده توسط دانشمندان دانشگاه کاردیف ، علیرغم اینکه هنوز در هیچ مجله علمی منتشر و توسط دانشمندان مستقل نیز تأیید نشده ، همین ادعا را ثابت می کند. 

"این مطالعه بسیار دلگرم کننده و گام بسیار مثبتی است ، اما ما هنوز هم باید برای اطمینان بیشتر تحقیقات بیشتری انجام دهیم. ما باید درک کنیم که آیا تأثیرات بدست آمده در آزمایشگاه در انسان نیز رخ می دهد یا خیر. "

نیک کلایدون ، متخصص پریودنتال علاوه بر اظهارات فوق معتقد است اگر در نهایت اثر مثبت دهان شویه ها در پیشگیری از ویروس کرونا تأیید شود ، می توان آنها را در برنامه های محافظت شخصی مانند شستن دست ، فاصله اجتماعی یا استفاده از ماسک گنجاند.

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!