news-details

9 بازیکنی که رئال مادرید در خروج را به آنها نشان می دهد !

به گزارش نود پرس، لوکا جوویچ، خامس رودریگوئز و گرت بیل سه بازیکنی هستند که زین الدین زیدان در تابستان امسال ،در خروج باشگاه را با خوشحالی به آنها نشان می دهد.

9 بازیکنی که رئال مادرید در خروج را به آنها نشان می دهد !
به گزارش نود پرس، لوکا جوویچ، خامس رودریگوئز و گرت بیل سه بازیکنی هستند که زین الدین زیدان در تابستان امسال ،در خروج باشگاه را با خوشحالی به آنها نشان می دهد.
 رئال مادرید مدل زین الدین زیدان، بعد از روی کار آمدن او  به جام ها و افتخارات بسیار زیادی دست یافته است اما حذف  در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا آن هم برای دو سال متوالی برای پر افتخار ترین باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا ، خجالت آور و مایه شرمساری است. به همین خاطر مسئولین باشگاه قصد دارند به اصلاح و پاکسازی تیم  بپردازند.
 بی شک مسئولین باشگاه رئال هفته پیش در ورزشگاه اتحاد مطمئن شدند که بعد از سه فصل پیاپی ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا ،باید قلم قرمز روی نام بعضی از بازیکنان تیم بکشند! 
در اینجا به این ۹ بازیکنی می پردازیم که احتمالآ فصل آینده دیگر در رئال مادرید نخواهند بود:

 

۱-گرت بیل:  مدتهاست که رابطه بسیار بدی با زین الدین زیدان دارد. حرفها ،حرکاتش و مخصوصاً بی خیالی او در برابر سرنوشت رئال مادرید، مدتهاست که روی مخ هواداران، مربیان و مدیران باشگاه است. آنها از هر فرصتی برای فروختن بیل استفاده خواهند کرد. همین پارسال تابستان بود که زیدان در مصاحبه ای گفت اگر همین فردا باشگاه را ترک کند، عالی خواهد بود اما مدیر برنامه های گرت بیل بارها تاکید کرده که موکلش به هیچ جا نخواهد رفت . خود بیل نیز با تکرار مداوم  این جمله اش که"  من دوست دارم در مادرید بمانم ،هیج جا مادرید نمی شود " بد جور روی مخ هواداران و مدیران باشگاه راه می رود!  قطعاً رئالی ها در همین یکی دو ماه آینده از شر او راحت خواهند شد!

 

 

۲-خامس رودریگوئز:  اتفاقاتی که تابستان سال گذشته در آمریکا و بازی دوستانه رئال مادرید با اتلتیکو مادرید رخ داد  و منجر به شکست تحقیرآمیز ۷ بر ۳ رئال انجامید، رابطه بد خامس با زیدان و مصدومیت های پیاپی همه و همه از عواملی هستند که مادریدی ها تمایل دارند این ستاره کلمبیایی را بفروشند.

 

۳-لوکا جوویچ: پرز تابستان سال گذشته او را با ۶۰ میلیون یورو خرید  تا خلا و مشکل ناشی از انتقال کریس رونالدو به یوونتوس و مشکل گل نزدن رئال را حل کند اما این طور نشد و این ستاره ۲۲ ساله صرب نتوانست اعتماد زیدان به خود را جلب کند و حالا چندین باشگاه بزرگ اروپایی خواستار به خدمت گرفتن او هستند. لوکا در ۲۷ مسابقه ای که به میدان رفت تنها دو بار موفق به گلزنی شد که البته آمار فوق العاده ضعیفی است .همین عملکرد باعث شد تا ارزش لوکا  از ۶۰ میلیون یورو به ۳۲ میلیون یورو تنزل پیدا کند. رئال می خواهد تا  ارزش او بیشتر از این کم نشده، از شرش راحت شود تا این سرمایه گذاری بیهوده، بیشتر از این ضرر ندهد!

 

 

۴-ایسکو: حالا چندین سال می شود که مقامات برنابئو به ایسکو درب خروج را نشان داده‌اند و شاید بالاخره امسال آنها به آرزویشان برسند!  او در این فصل در  ۱۵ مسابقه‌ای که در لالیگا به میدان رفت ، تنها یک بار موفق به گلزنی شد .
گفته می شود یوونتوس سخت به دنبال جذب ایسکو است .هافبک  مالاگایی الاصل مادرید نیز  در مصاحبه های خود  از پیرلو مربی جدید یوونتوس تعریف و تمجید کرده است.

 

۵-ماریانو دیاس: با ۲۲ میلیون یورو از المپیک لیون به مادرید آمد. زیدان خیلی روی خوش به او نشان نداد. این بازیکن اسپانیایی- دومینیکنی در دل هیچ یک از ۳ مربی اخیر مادرید جا نگرفت و هیچکس او را دوست نداشت! در این فصل ۷ مرتبه و در فصل گذشته ۲۲ بار برای رئال مادرید به میدان رفت. از هر جهت که حساب کنیم فروش به نفع رئال مادرید است !

 

۶-براهیم دیاس: یکی از دیاس های رئال مادرید است. تابستان گذشته رئال او را با ۱۷ میلیون یورو از منچسترسیتی خرید. زیدان تا او را نفروشد خواب راحتی نخواهد داشت!  در اینکه این بازیکن ۲۱ ساله بسیار مستعد است شکی نیست  اما در ۱۰ مسابقه ای  که فصل گذشته برای رئال به میدان رفت، چیز خاصی از خود نشان نداد و موفق نبود. عده ای  اعتقاد دارند بازی کردن در تیم های بزرگ برای او مثل سم مهلک است. چند پیشنهاد از تیم های کوچکتر مثل ختافه، رئال بتیس و وستهام در لیگ برتر انگلیس دارد.

 

۷-لوکاس واسکس:  در این فصل لوکاس سایه ای از خود بود و کم بازی کردنش هم دلیلی بر این است که به احتمال زیاد مدیران باشگاه به زودی او را هم خواهند فروخت.
امسال مصدومیت های بی شمار  و بدشانسی های زیادی داشت .تاتنهام او را میخواهد .رقبایش در رئال،عزیز  کرده زیدان هستند و هیچ شانسی برای جا گرفتن در ترکیب این تیم ندارد.

 

۸-ناچو:  تابستان سال گذشته در یک قدمی انتقال به باشگاه رم بود اما در آخرین دقایق این اتفاق نیفتاد.  رئال مادرید سخت به دنبال یک مدافع مرکزی دیگر است  و این بازیکن اسپانیایی هیچ شانسی  برای جا گرفتن در ترکیب اصلی تیم ندارد.
ناچو  دست پرورده تیم ب آکادمی جوانان رئال مادرید است . از سال ۲۰۰۷ به این تیم پیوست . حضور او  در تنها ۱۰ مسابقه رئال مادرید در فصل گذشته، نشان می دهد که بعد از ۱۳ سال، زمان جدایی این اسپانیایی از تیمی که او را پرورش داده فرا رسیده است.

 

۹-مارسلو: از وقتی که تابستان گذشته فرلان مندی  فرانسوی به برنابئو آمده است، خزان و زیر سایه قرار گرفتن این مدافع چپ  کهنه کار آغاز شد. در طول این ۱۳ سالی که مارسلو در مادرید بوده این اولین باری است که برای حضور در ترکیب اصلی تیم می جنگد. قیمت این مدافع برزیلی ۳۲ ساله در اکتبر سال ۲۰۱۸ هفتاد میلیون یورو بود اما حالا تنها ۱۶ میلیون یورو می ارزد ! یوونتوس سالهاست که او را میخواهد  و شاید فصل بعد بعد از سال ها، با چند تن از هم تیمی های قدیمی خود از جمله  لوسوفونه  و رونالدو دوباره همبازی شود.  تردیدی وجود ندارد که آنها مشتاقانه منتظر انجام این انتقال هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!