news-details

به‌دنبال فسخ یک‌طرفه قرارداد مظاهری و شکاری با تراکتور، این‌بار نوبت به آقای گل آسیا رسید!

بدنبال فسخ یکطرفه قرارداد رشید مظاهری و رضا شکاری با تراکتور ، اینبار امیر ابراهیم زاده ، آقای گل آسیا ، دست بکار میشود. آمار فسخهای یکطرفه در تراکتور آذربایجان ، باندازه ۵۰ در صد کل ایران رسید

امیر ابراهیم زاده بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران و آقای گل آسیا که ۲ فصل پیش با باشگاه تراکتور قرارداد ۳ ساله بسته بود ، پس از طی دو فصل ، در فصل جاری مسابقات ، در خصوص شرکت در مسابقات لیگ برتر با باشگاه تراکتور به توافق نرسیده و در تدارک فسخ یکطرفه قرارداد با سرخپوشان تبریزی می‌باشد.

این بازیکن که متولد ۸۲/۱۰/۱۱ و رده زیر ۱۷ سال می‌باشد با توجه به درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی و تمرینات جوانان تراکتور ، تمایل به حضور در رده جوانان این باشگاه را داشته که با توجه به پتانسیل بالای این بازیکن و هتریک در بازی تدارکاتی مقابل امیدهای این باشگاه و همچنین گلزنی در بازیهای تدارکاتی با تیمهای بزرگسالان ، یونس باهنر ، مدیر آکادمی و حیدر جعفری ، سرمربی امیدهای این باشگاه ، خواهان حضور ابراهیم زاده در تیم امیدها می‌باشند.

با توجه به در پیش رو بودن مرحله نهائی انتخابی جام جهانی نوجوانان و قهرمانی آسیا - بحرین ، شماره ۱۱ تیم ملی نوجوانان از مصدومیت‌های احتمالی در رده امیدها ( که این روزها محتمل می‌باشد ) و ترس از دست دادن تیم ملی و جام جهانی ، با عذرخواهی از کادر فنی امیدها و آرزوی موفقیت برای آنها ، از حضور در رده امیدها امتناع کرده و بدنبال آن ، از سوی باشگاه نیز از حضور در تمرینات جوانان نیز منع گردیده است.

لذا آقای گل آسیا نیز از این عمل باشگاه بشدت ناراحت شده و در تدارک فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاه بر آمده است.

لازم به یادآوری است که در قرارداد این بازیکن با تراکتورها ، برای فصل جاری ، مبلغی قید نشده و همچنین از قرار داد مالی فصل پیش نیز مبلغی از باشگاه طلبکار بوده و برابر دستورالعمل فدراسیون فوتبال ، این بازیکن میتواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ نماید.
چندین تیم لیگ برتری خواهان جذب این ملی پوش سیه چرده آذربایجانی بوده اند که این بازیکن ، در نهایت تصمیم به تعهد به قراردادش کرده بود که امیدواریم با صبوری و صه صدر ، مشکلات اخیر در روند پیشرفت این استعداد کشورمان تاثیر منفی نگذارد...

 

به اشتراک گذاری این مطلب!