news-details

کلاهبرداری یک زن لاکچری از طریق تخت بیمارستان!

اختصاصی "نود پرس"

یک زن انگلیسی وانمود می کرد که سرطان دارد و درخواست کمک مالی می کرد و از این طریق هزینه زندگی گران قیمت خود را می پرداخت!
این زن از پول جمع شده در سفرها ، رستوران ها ، تهیه بلیط فوتبال، پرداخت بدهی ها و موارد دیگر استفاده می کرد.

این زن انگلیسی متهم شده است که برای دریافت کمک های مالی در حالیکه یک سبک زندگی مجلل داشت، وانمود می کرد که به سرطان تخمدان مبتلا است! 
بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل ، این زن ۴۲ ساله بین ۵ فوریه تا ۲ آگوست ۲۰۱۸ بیش از ۶۰ هزار یورو از این طریق جمع آوری کرده است.


متهم  به نام نیکول الکابباس ، ادعا می کرد برای پرداخت هزینه های درمان بیماری خود به پول نیاز دارد و کمک های مالی را از طریق سیستم عامل GoFundMe دریافت می کرد. دادستان پرونده  بن اروین ، در دادگاه اظهار داشت که الکابباس برای درمان سرطان ، بیماری که هرگز تشخیص داده نشده است  ، نیازی به آن پول نداشت یا از آن در این مورد هیچ استفاده ای نکرد.

این زن اتهامات کلاهبرداری را انکار می کند ، علیرغم این واقعیت که به گفته دادستان ، وی مبالغ هنگفت کمکها را برای پرداخت هزینه سفرها ، بدهی ها ، بلیط های گران قیمت مسابقات فوتبال تاتنهام و قمار آنلاین و همچنین در رستوران های مجلل و چیزهای دیگر خرج می کرد. 

کمک های هزاران یورویی


صفحه جمع آوری کمک مالی که وی از طریق آن پول را دریافت کرده توسط مادر متهم نوشته شده است. در آن نیکول الکابباس به عنوان "دختری زیبا" و "مادر مهربان یک پسر یازده ساله" توصیف شده است. و تصویری از یک زن در تخت بیمارستان نمایش داده می شود تا ثابت شود وی مشکلات سلامتی دارد!

بعدها مشخص شد که این عکس در سال ۲۰۱۷ و پس از عمل جراحی گرفته شده است که هیچ ارتباطی با سرطان ندارد. به گفته دادستان ، این تصویر "برای ایجاد همدردی" و در نتیجه برای جمع آوری پول برای پرداخت هزینه های زندگی گران قیمت این زن استفاده شده است.

دادستانی اعلام کرده در دادگاه شهادت چندین نفر که به خاطر ادعای این زن برای درمان سرطان به او کمک مالی کرده اند ، ارائه خواهد شد. یکی از آنها پس از اعتماد به داستانش ، بیش از ۵۰۰۰ یورو به نیکول الکابباس انتقال داد. فرد دیگری هم بیش از ۶۰۰۰ یورو اهدا کرد. نفر آخر حتی به ملاقات  الکاباس آمد و او حتی درخواست پول بیشتر کرد!

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!