news-details

تیم ملی ایران، بوسنی که هلند را متوقف کرده‌بود را شکست داد؟

تیم ملی ایران برد ارزشمندی را برابر حریف اروپایی خود کسب کرد اما نباید این تصور را داشته باشیم که تیمی در حد اندازه هلند یا ایتالیا را بردیم

به گزارش " نود پرس " ،بوسنی در لیگ ملت های اروپا حضور دارد و در سطح اول این بازی‌ها با تیم های مطرحی هم گروه است. آن ها در این رقابت‌ها موفق شدند هلند و ایتالیا را متوقف کنند و قدرت خود را به رخ تیم‌های سطح اول فوتبال اروپا بکشند اما تیمی که برابر ما بازی کرد همان تیمی است که موفق شد از هلند تساوی بگیرد ؟

به ترکیب تیم ملی بوسنی در بازی با هلند که نگاهی بیندازید و سپس ترکیب اصلی آن‌ها برابر ایران را نگاه کنید که فقط به ۴ نام مشابه می رسید. سانیجانین، گویاک، پیانیچ و تاتار چهار بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی بوسنی در هر دو دیدار دیده می‌شوند اما از این جمع بین دو نیمه و زمانی که بازی بدون گل مساوی بود دو بازیکن زمین را ترک می‌کنند. پیانیچ کاپیتان این تیم و گویاک از زمین بازی خارج می‌شوند تا فقط دو بازیکن از ۱۱ بازیکن اصلی حاضر در بازی با هلند در زمین باقی بمانند.

تیم ملی ایران برد ارزشمندی را برابر حریف اروپایی خود کسب کرد و این نتایج می‌تواند لرزه به اندام حریفان آسیایی ایران بیندازد اما نباید این تصور را داشته باشیم که تیمی در حد اندازه هلند یا ایتالیا را بردیم. ما فقط تیمی جوان و ناهماهنگ را شکست دادیم که کاپیتان‌های اول و دوم خود را نداشت، دروازه‌بانش با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و رهبر خط میانی آن از زمین خارج شد. نیمه دوم فرصت خوبی بود تا این تیم جوان را از پا در بیاریم که بازیکنان باتجربه تیم ملی مثل وحید امیری از این فرصت استفاده کردند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!