news-details

علاقه خاصی به سبک بازی کاپیتان مسعود شجاعی دارم؛ دوست دارم در بارسلونا بازی کنم

فوتبال پایه؛

مصاحبه اختصاصی با سیدعلی موسوی

سیدعلی موسوی هافبک تیم فعلی فوتبال نوجوانان تراکتور آذربایجان در گفت‌ وگو با " نود پرس " حرف‌های جالبی زد که در ادامه با هم می‌خوانیم:

نود پرس/ خودت را معرفی کن و فوتبال را چطوری و از کجا شروع کردی؟

       سیدعلی موسوی زاده هستم متولد 1384/5/29 در شهر تهران به دنیا آمدم.  فوتبالم را از مدرسه فوتبال شاهین تبریز زیر نظر اقای صمد صبحی و بهرام عاشقی شروع کردم و بعد به تیم مدرسه فوتبال رهنما زیر نظر اقای ناصر رهنما  آموزش دیدم و بعدها به  تیم آکادمی جهانبخش زیر نظر اقای ایرج جهانبخش که فصل خوبی رو پشت سر گذاشتم. و در رده نونهالان به تیم  شهرداری تبریز توسط  آقای جعفر اکبرپور انتخاب شدم وبعد از شهرداری به تیم  تکنیک تبریز پیوستم وتو این تیم 3سال پیشرفت خوبی داشتم و یه تشکر ویژه دارم از آقای  پور رحیم  و عاشقی که همیشه حمایتم کردند و الان هم در خدمت تیم نوجوانان تراکتور هستم.

نود پرس/ چه بازیکنانی را الگوی خود قرار دادی و به چه شماره ای علاقه‌مندی و چرا؟

 

     من همیشه علاقه خاصی به سبک بازی و رهبری کاپیتان  مسعود شجاعی دارم و دوست دارم روزی مثل او باشم ... و شماره ۸۸ رو خیلی دوست دارم و چون تو لیگ برتر فوتسال دایی عزیزم ( احمد صفری ) شماره ۸۸ رو بر تن می‌کرد بخاطرایشون ۸۸ رو میپوشم و علاقه خاصی دارم.

نود پرس/ چه حسی داری با نوجوانان تراکتور قرارداد زدی؟

       حس عجیبی دارم و البته خوشحالم و می‌خواهم از این باشگاه به تمامی آرزوهای فوتبالی‌ام برسم.

 


نود پرس/ مشوق و پشتیبان اصلی‌ات چه کسانی بودند ؟

       تشکر ویژه دارم از خانواده‌ام و دایی‌های عزیزم و خصوصا برادرم  که همیشه پشتیبانم بودند و همه جوره حمایتم کردند  ان شاالله بتوانم روزی محبت‌هایشان رو جبران کنم.


نود پرس/ بزرگترین آرزویی که می‌خواهی در فوتبال به آن برسی؟

      مثل تمامی بازیکنان آرزو دارم پیراهن مقدس تیم‌ملی کشورم را بر تن کنم و در تیم بزرگسالان تراکتور بازی کنم و بخاطر علاقه‌ای که به مسی دارم دوست دارم در بارسلونا بازی کنم و برای کشورم افتخار آفرین باشم.


نود پرس/ حرف آخر؟

 

      جا دارد تشکر کنم از سایت نود پرس که واقعا زحمت زیادی برای بازیکنان پایه قائل هست و از رده های پایه همیشه حمایت می‌کند. و  از خانواده‌ام و دایی‌های عزیزم و برادرم و تمامی مربیانی که حمایتم کردند و زحمت زیادی برای پیشرفتم کشیده‌اند قدردانی کنم و امیدوارم یتوانم محبت‌های این عزیزان را جبران کنم.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!