news-details

 2 پنالتی سپاهان را نگرفتند؛ گل‌گهر بهتر از ما بود

غیبت نویدکیا در نشست خبری؛

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من به داور اعتراضی نداشتم اما 2 پنالتی باید به سود ما می‌گرفتند 2 خطای هند کاملاً مشخص بود.

به گزارش " نود پرس " ، محرم نوید کیا بعد از شکست 3 بر یک مقابل گل‌گهرسیرجان در نشست خبری حاضر نشد و علیرضا مرزبان را به نشست خبری فرستاد و این مربی گفت:

      بعد از اینکه گل اول را خوب زدیم بازی خوبی انجام دادیم شانس‌های گلزنی خوبی برای خودمان ایجاد کردیم و بازی ترکیبی هم در دستور کار قرار دادیم اما متأسفانه روی بازی مستقیم و هوایی اشتباهاتی کردیم که گل خوردیم و روی این مسئله ضدحمله خوردیم.

وی افزود:

     گل‌گهر برای این مسابقه بهتر آمده بود و ما کیفیت لازمی را که باید داشته باشیم نداشتیم. با این حال بازیکنان ما سعی خودشان را کردند تا این بازی را دربیاورند و نتیجه مثبتی بگیرند. اما مدام ضدحمله می‌خوردیم ضدحمله‌هایی که باعث می‌شد زمان از دست می‌دادیم و هم به حریف شانس گلزنی می‌دادیم باید بپذیریم راه سختی را در پیش داریم. باید این تیم را برای مسابقات لیگ برتر آماده کنیم. 

مرزبان با اشاره به عملکرد بازیکنان سپاهان گفت:

    از بازیکنان صددرصد راضی هستم چون تلاش خودشان را کردند. کیفیت فوتبالی خوبی هم نشان دادند که می‌توانست بهتر هم باشد این مسئله ما را برای آینده امیدوار می‌کند.

مربی سپاهان در مورد قضاوت داور گفت:

     من به داور اعتراضی نداشتم اما 2 پنالتی باید به سود ما می‌گرفتند 2 خطای هند کاملاً مشخص بود که گرفته نشد و مسئله خاصی نبود و این اعتراضات طبیعی است. باید این نوید را بدهیم که ما در اول راه هستیم که شروع کرده‌ایم. با سپاهان می‌خواهیم راه بزرگی را برویم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و مطمنئیم که راه درستی را انتخاب کرده‌ایم. بازیکنان ما بازیکنان پرافتخار خوبی هستند. کادر فنی خوبی دارم محرم نویدکیا فوتبال را خوب می‌شناسد و مطمئنم که راه پیروزی را خوب طی می‌کنیم.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!