news-details

شعور حسینی پهلوان محمد محمودی

در روزهایی که به ایام محرم نزدیک می شویم شاید به خاطر شرایط کرونا یک عده فکر کنند چگونه مراسم محرم را برگزار کنند اما...

در روزهایی که به ایام محرم نزدیک می شویم شاید به خاطر شرایط کرونا یک عده فکر کنند چگونه مراسم محرم را برگزار کنند اما عده ای دیگر، به احترام کادر درمانی که شبانه روز در تلاش هستند ،این مراسم را به گونه ای برگزار میکنند که کسی در آن حضور نداشته باشد و آن عمل نیکی که از پس این ایام به عمل می آید به دست نیازمندان برسد.
پهلوان محمد محمودی که هر ساله هیئت ورزشکاران بیت الایتام او در شهر ری شاهد حضور صدها  تن از اهالی ورزش،سینما و مردم و سیاسیون است امسال این مراسم را  تعطیل کرده و به جای آن تمام هزینه هایش را خرج نیازمندان واقعی می کند. این اتفاق بدون شک یک عمل نیک و بزرگ است که باید هیئت های عزاداری، پهلوان محمودی را الگوی خودشان قرار بدهند. این کار می تواند علاوه بر کمک به نیازمندان واقعی ،احترام و کمک بزرگی هم به کادر درمان و همچنین سلامت جامعه باشد.
پهلوان محمد محمودی با این کار نشان داد که شعور حسینی اش بیشتر از شور حسینی است و نشان داد که یک پهلوان واقعی فقط به شعار دادن نیست و باید در عمل و رفتار هم یک پهلوان باشد.
محمد محمدی تمام هزینه های حاری هیئت عزاداری خود را در روزهای پیش رو به طور کلی به نیازمندان می رساند .
لازم به ذکر است که محمد محمودی   در یتیم خانه خود که ۴ هزار خانواده را تحت پوشش قرار می دهد، هر هفته برای خانواده های بی بضاعت ارزاق و وسایل زندگی را فراهم می کند.
 

به اشتراک گذاری این مطلب!